Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  e-cigaret
  • #1   26. aug 2012 Stop da bare i stedet for alt det andet farlige skidt
    Jeg stoppede bare fra den ene dag til den anden så er det ovre
    Hvorfor putte andre typer gift i kroppen og bruge yderlige 8000 + Kr fordi man ikke har rygrad ?

• #2   26. aug 2012 du skal vel tænde for den............ ( ikke med tændstikker ) smiley smiley

mvh

• #5   26. aug 2012 Min kone og jeg køber Ego-C i næste uge.. Det er blevet et stort hit på mit arbejde.. Steffen, det er ikke alle, der har rygrad til bare at stoppe. Selvom det ville være skønt..

• #7   26. aug 2012 Kan os der fatter hat få en kort forklaring på hvad disse "begreber" betyder:

Batterier á 650 mAh: Hvad betyder forskellen på 650 og 1100 mah?

Atomizer: Hvad er det?

5 Tanke på ca 1,1 ml: Hvad svarer det til hvis man sammenligner med en prince eller prince light?

• #11   26. aug 2012 Hvilken en skal man starte med hvis man ryger 20 prince light om dagen og har en rygrad som en regnorm? smiley

Edit: Følelsen af røgen der løber ned igennem betyder noget for mig smiley

• #13   26. aug 2012 har lige købt en i-smoke, den er ganske udemærket, og det koster ikke alverden, købte den nu mest for at konen ikke ville ha røg inde, og gider ikke gå ud altid, samt et total ryge forbud på den skole jeg er på, hvor at e smøger er ok.

• #15   26. aug 2012 Man skal lave en aftale med en rocker om at han får 500000,- hvis man bliver opdaget i at ryge igen.... sværere er det ikke smiley

E-cigaretter,plastre og tyggegumme er for svagpissere !! Ret ryggen og stop !!

• #20   26. aug 2012 Brian S
    hvorfor en rocker dem tager jeg også gerne imod smiley

• #21   26. aug 2012 John, jo da, masser af rygekabiner smiley Men jeg gider simpelthen ikke ryge mere. Det koster kassen...

• #23   26. aug 2012 en opdatering, nu virker skidtet smiley

• #24   26. aug 2012 brugte du tændstikker eller lighter for at få gang i sømmet.. smiley smiley

mvh

• #27   26. aug 2012 jeg truede den bare med at fortsætte med almindelige cigaretter smiley
    er der så en af jer eller flere som ved hvor jeg kan købe flere refills med nikotin?

• #30   26. aug 2012 ja det kan jeg godt se, men nu har jeg jo købt den her smiley men kan godt se at de er lidt dyre de refiller hertil.

• #35   27. aug 2012 Steffen (Fjelstervang) .Hjælpe-Administrator

Ros: Fedt du er stoppet med at ryge, der er den bedste løsning, uden tvivl.

Ris: Ærgerligt at du vælger at argumentere imod e-cigaretter når de nu engang er et bedre alternativ end at ryge rigtige cigaretter

• #36   27. aug 2012 det er jo igen bare et firma som tjener milliarder på at vi er nogle svagpisser ..
    der var noget i tv for ca 1 uge siden der havde tyskerne fundet ud at af passiv rygning ved e smøger er lige så farlig som ved rigtige smøger
    det er jo bare en anden form for gift du putter i kroppen

Drikker du også Light sodavand fordi det ikke feder ??

Det er en skam du ikke lige har de 5 dage i rygraden som det lige kræver for at stoppe, og al respekt for du indrømmer det for det er sku svært, og ja der kommer igen er periode efter ca 1 måned og måske igen efter 3 måneder men kan man ikke ruske op i sig selv et par gange om året evt. ? så er regnormen da vist stærkere i ryggen

Jeg har en dvd som er med hypnose, Røgfri - En gang for alle ( Jacob Strachotta ) hvis det er noget, det kan vi finde ud af i en PM

Lidt hjælp her måske
    http://www.rygestop.mind-set.dk/ppc/?gclid=COmr-r7nh7ICFcgm3god-hIAAA
    der er sikkert også noget tæt på dig

• #37   27. aug 2012 @Kristian.
    Bedre alternativer er en løsning man bruger når plan A ikke er mulig.

Vi snakker her om at en person skal stille sig foran spejlet og beslutte sig for om man vil ryge eller ej !!

Der er kun brug for plan A her. der ingen negativ økonomi eller miljø hensyn at tage. det er blot at blive enige med sig selv om at NU er det slut.

INGEN grund til at gøre det sværer end det er.

Og ingen grund til at gå fra den ene afhængighed til den anden.

Vær ærlig. og stop når DU vil !!!

• #38   27. aug 2012 Nu kan jeg jo kun snakke for mig selv, og ikke de andre rygere i tråden, men jeg lider af angst der giver angst anfald der gør at man får følelsen af at man ikke kan få vejret. Her bruger jeg cigaretterne til at give mig følelsen af at indånde og derfor ryger jeg stadigvæk. Så i mit tilfælde handler det ikke kun om rygrad men også en sygedom jeg desværre ikke kan slippe for.

Min plan er at ryge e-cig for at få mindst mulige affaldsstoffer i kroppen og trappe ned med den, MEN have den i baghånden når jeg får anfald så jeg kan "festryge" når jeg ikke kan "få vejret"....

• #39   27. aug 2012 Mintpastiller og andet lir virker ikke under anfald, har prøvet smiley

Så motivationen for at stoppe ryger temmelig meget når man ved at man kommer til et punkt hvor man uden tvivl vil ryge igen.

• #41   28. aug 2012 Svagpissere, stop røgen og stop pengene i baglommen.
    Det er ren psykologi, hjernespind og søforklaringer.

• #42   29. aug 2012 Ååååååå kloge hoveder. Det gælder bare om at vælge hvad man vil, bare stop, har du ingen rygrad, det er sgu nogen gange til at brække sig over. Hvis en e-cig er vejen til at holde op med at ryge så er det sgu det man skal gøre om det så tager 2 år med e-cig, så er det laaaaaangt sundere end alm. cigeratter.

Udfra undersøgelser af de giftstoffer du indtager ved en e-cig over en periode på 4 til 12 måneder, hvor du ryger dagligt, vil du opnå samme skadelige virkning som 1 enkelt cigaret har.

http://www.news-medical.net/news/20120826/Electronic-cigarettes-far-less-harmful-and-may-be-beneficial-to-health.aspx

Jeg ryger selv på en LAVA V2

(link fjernet)

Det virker, men den er stor. Den holder batteri en hel dag eller 2 og så kan den stilles i volt så du opnår lige nøjagtig den smag du ønsker.

Jeg bruger væske med 24 mg nikotin som skulle svare til 20 + cigaretter i den stærke udgave.

Clearomizer eller Atomizer er en slags forstøver hvor væsken og varmen mødes og derved omdanner væsken til damp.

650 mAh er den mængde strøm som dit batteri kan indholde, jo støre mAh jo mere strøm og jo længere kan du ryge på den før du skal genoplade den. Vil anbefale dig at købe batteri med min 850mAh batteri.

Damp løs, det virker for mig, min kone og unger er glade for at slippe for lugten og allerede efter 3 dage kunne jeg selv lugte et askebæger på lang afstand.

Allan(Kolding) R.
    Der er faktisk mere forurening i at du skyder din mc af, end der er i en e-cig.

• #44   29. aug 2012 Sjovt nok er det kun svagpisserer som selv damper som synes det er en god løsning.....

I ser sgu latterlige ud med de damprør i kæften smiley

• #45   29. aug 2012 Og hvis Brian S. gad at læse mit indlæg, ville han se at det netop ikke kun er damp rygere som mener det er en god løsning. Men hvad kan man forvente af en med navnet BRIAN. smiley

• #46   29. aug 2012 @Thomas.

Du kan forvente en medborger med rygrad smiley

• #47   29. aug 2012 Brian S: Så drikker du vel heller ikke bajere, sodavand eller spiser slik? For det gør jeg nemlig ikke, og hvis du gør, så er du sgu en svagpisser i min bog. smiley

Edit: http://illvid.dk/mennesket/kroppen/sukker-er-giftigt-som-narkotika

• #49   29. aug 2012 Brian S.
    Jajaja en medborger med rygrad men som ikke kan læse. Det skal nok hjælpe folk som er interesseret i at droppe alm. smøger at man får sådan en gang tågesnak smidt i hovedet.

Kender flere som er holdt efter 3 til 6 måneder ved hjælp af damp og de har alle holdt sig røgfrie siden, så helt udueligt er det altså ikke. Flere undersøgelser kalder faktisk e-cig for en revolution inden for anti ryge midler, men fastholder at der skal lidt flere undersøgelser til, men som resultaterne ser ud nu, så er det faktisk en fantastisk opfindelse som kan komme alle dem som ikke har Brian S. rygrad tilgode.

• #50   29. aug 2012 Tror i da ikke i skal finde sammen og tude i kor ??

Der er ikke nogen der kan få paraderne op lige så hurtigt som rygerer, I burde blive bokserer.... nå nej det kan i jo ikke pga tobakken smiley

• #52   29. aug 2012 Og jeg som troede at cykelryttere havde rygrad.... smiley

• #53   29. aug 2012 Brian Svagpisser: Du lukker lort ud, vi svarer bare igen. Handler ikke om at tude, blot at gøre personer som dig opmærksom på at du formentlig ikke er en skid bedre.

Moral er godt, dobbel moral er for svagpisserer.

Edit: Går ud fra at din tavshed mht til forbrug af sukker indholdige produkter betyder at S'et i dit navn er står for Svagpisser smiley

• #55   29. aug 2012 jeg har nu købt mig en ordentlig e-cigaret og den virker sgu. smiley gid man kunne blokere spader som Brian S fra sin tråd. jeg har netop som der bliver sagt ikke bedt om råd til at stoppe med at ryge. det er utroligt at det kan være så vanskeligt at forstå

• #56   29. aug 2012 @Kristian.

Nu omhandler denne tråd ikke sukker, Men hvis vi møder en så er jeg lige så pisse hellig der smiley

@René P.

Du kan jo putte mig på din filter liste, Så er du fri for at jeg kan skrive i dine emner. Tøset JA men da absolut en mulighed.

Sjovt nok proklamerer rygerer altid at de har det sjovere.... Men her er der sgi ikke møj tilrøget humor at spotte !! Hold da k. hvor bliver i let tøse sure smiley

• #57   29. aug 2012 Brian S skrev.

"Nu omhandler denne tråd ikke sukker, Men hvis vi møder en så er jeg lige så pisse hellig der"

Det var da morsomt, den omhandler sgu heller ikke det du skriver om. Men det ligger sgu nok til navnet Brian.

• #58   29. aug 2012 @Thomas.

Du kan jo starte et emne som eks.:" Ritter-sport , Jeg har svært ved at knække den"

Og jeg skal nok byde ind med min holdning til chokolade smiley

• #60   29. aug 2012 hmmmm

skulle du ikke du ikke heller få nogle hiv i pikke manden... smiley smiley

mvh

• #62   29. aug 2012 den kan vel vaskes... eller er det pikkemanden du har kørt på ?

hæ hæ....... smiley smiley

mvh

• #63   30. aug 2012 Brian S.
    Ritter sport er for svagpisserer. smiley

Muuuuuuuuuum dejlig damp lige i lungen, den er fed mann.

• #64   30. aug 2012 "Ritter sport er for svagpisserer"

Jeg viste vi blev enige smiley

Så mangler vi kun lige at få dig afvendt med det damp smiley

• #66   30. aug 2012 Nu skal jeg snart til mosten og så skal jeg ud og spille hellig for alle dem som ryger analoge smøger mens far damper løs på kogeren. Det bliver outstanding.

• #68   30. aug 2012 Gad vide om man kan få noget skunk til at opløse i noget olie og smide i min koger, det kunne være fedt. smiley

John.
    Hehehehe
    Ja, der skal sgu ryges igennem i morgen

• #70   12. sep 2012 "Nikotin
    Mange tror, at det er nikotin der giver kræft, men det er det ikke. Nikotin er vanedannende, og det er det stof, der er årsagen til, at rygerne i tide og utide er nødt til at hive cigaretpakken frem fra inderlommen."

http://www.cancer.dk/sundskole/hvordanundgaa/rygning/sygdom+og+rygning

• #71   26. sep 2012 Idag er det 1 år siden jeg stoppet ;-D Jeg tog en pille kur på 1 månede og det var så det.

• #72   26. sep 2012 Jeg stoppede samme dag jeg fik e-cig for 3 uger siden og har ikke røget en eneste cigaret fra den dag...og er allerede nede på 11mg (24mg svarer til 1 prince)

Næste uge ryger jeg ned på 6mg og derefter er det slut prut finale smiley

Kommentér på:
e-cigaret

Annonce