2.998 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 42 Svar

E cigaret E cigaret

Tænkte lige at hvis der er flere end mig der er begyndt på det, så kan vi da lige dele nogle erfaringer? (-:

Jeg ryger på sådan en ce4xl tank, på et ego batteri, den er skide go og billig. Men ville godt opgradere alligevel, til noget med lidt mere gang i(-:

Hvad ryger i på, og hvilken smag? Og hvilket batteri?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E cigaret
  • #1   21. jan 2013 jeg holdter bare helt op med at ryge i stedet for... det kan anbefales.. smiley

• #2   21. jan 2013 Helt enig Nicky, jeg stoppede også bare
    Var til fest i Lørdags der var en har bappede også på sådan en HELE TIDEN hvis det var smøger så smuttede det 200 på den aften, så er man sku afhængig og bestemt ikke til nogen hjælp

http://www.esmoke.dk/E-cig-fakta.html

• #3   21. jan 2013 Tja, det er jo en smags sag, jeg syntes bare når man nu får en øl, så skal der røg til, og jeg kan ikke helt styre alm. Cigaretter (-: det er noget nemmere at holde sig som (fest ryger) med sådan en elektrisk satan.

• #5   21. jan 2013 Med Ecig får man kun nikotin og det er sgu bedre end alt det andet lort, så hvis folk ikke kan stoppe så er det sgu da trods alt et bedre alternativ....

Jeg hoppede også på Ecig vognen, min oplader døde desværre efter en måned og så åd jeg en kold tyrker, og den gjorde naller i over 2 mdr....værste lort jeg har været igennem smiley

...men okay, det motiverer mig tilgengæld til ikke at ryge igen, da jeg ikke gider igennem det helvede igen smiley

• #6   21. jan 2013 Jeg startede også med en kold tyrker i 2 måneder, hvor jeg ikke drak en øl eller røg en eneste cigaret, så fik jeg en øl og så skal jeg altså bare ryge (-: jeg bruger ca 50kr om måneden på at ryge nu, + min kondi er steget voldsomt, løb 3-5 km et par gange om ugen før, har jeg gjort i små 2 år, det er blevet så meget nemmere at løbe, at jeg kæmper lidt efter et halvmarathon, så nu kan jeg også passe min gamle læder dragt igen (-: så det er bare +++ (-: men ville egentlig bare høre hvilke erfaringer andre havde, og dele erfaringer med væsker og tilbehør, for at få en endnu bedre cigaret. (-:

• #7   21. jan 2013 Men mogens: jeg røg ce4 vision før, og kan varmt anbefale at prøve en ce4xl, jeg syntes den er bedre at suge i, og så kan man nemt skrue brænderen ud, vaske den og tørre den med hårtørre, hvis den begynder at smage brændt, og hvis den går istykker så koster 5 brændere kun 75kr. (-:

• #8   21. jan 2013 gik fra 60 smøger om dagen til 0 men var ikke i nærheden af alkohol i 3 måned det var skide hårdt men det var det værd STOP DU FORTRYDER IKKE

• #10   21. jan 2013 Jeg tror de er ens i gevind ce4 og ce4xl, for jeg har begge til mit batteri,

profilbillede
  • #12   21. jan 2013 Jeg prøvede en for første gang i fredag epuff 510-t med vanille smag 6mg. Har selv lige bestilt en udgraderede startbane idag smiley

• #13   21. jan 2013 God stil, for os andre er det altså lækkert når man kan sidde i godt selskab med rygervennerne og alligevel slippe for stanken. Thumbs up +++

• #14   21. jan 2013 Jeg er begyndt at ryge banan 6mg fra pink-mule (-: den er ellers helt go (-:
    Og så har jeg lige kobt en vivi nova tank, men den passer godt nok dårligt på mit batteri. (-:

• #16   21. jan 2013 Har en Lavatube fra pink-mule.. Ryger 16mg peach eller mango typisk. Enten med Cartomizer eller CE4 tank..

På 4,6 volt kommer der masser af god damp..

Har haft den i omkring 6 måneder.

• #17   21. jan 2013 Ryger masser af Red Bull smiley
    16mg fra Pink-Mule

• #18   21. jan 2013 Er også hoppet på vognen med E Cigaretter, og er gået fra 25 stk ned til 3-5 stk alm på en gang uden problemer, men for fanen øl , kan ødelægge ens dømmekraft og cigaret forbrug
    Forventer at være total fri om 1-2 mdr, så jeg synes sku godt om måden

• #20   21. jan 2013 En anden fordel ved E smøger er også feks
    Mange der stopper , begynder jo også at hygge æde, og tager starks xx kilo på, nogen begynder at blive iretabel og sparke hunden, skælde konen ud, kører naboens børn over, og feks købe en Suki, de lyster har jeg slet ikke haft (Endnu)

profilbillede
  • #21   21. jan 2013 Ca 40 røde cecil hver dag ............. Dejlig dejlig skal ikk ha nogen batteri cigar :-))

• #22   21. jan 2013 Ryger Hill Town 18mg, næste gang bliver det Cannabis 18mg..:)

• #23   21. jan 2013 Har også en ven der ryger med cannabis smag (-: meen det er ikke noget for mig (-: har lige fyldt lidt irsk kaffe smag 0mg i min 11mg fersken... Det smager for lækkert (-:

• #24   21. jan 2013 jeg damper på en ce4xl og har gjort det i snart et år med menthol og lakrids som jeg blander lidt smiley alt udstyr er købt ved www.pink-mule.com (dansk forhandler bosidende i spanien) har været en del cleomizere igennem før jeg fandt CE4XL og vil ikke gå fra den igen.
    Havde ingen lyst til at stoppe med at ryge da det lige så meget er hyggen i det men valdte dette da det er noget sundere (hvis man kan tale om noget er sundt i rygning) en smøger og der er sååååå mange smage og man slipper for røg stank i tøjet osv.
    mvh
    Jan VP. IMC Jylland

• #25   21. jan 2013 Det også der jeg handler, vasker du også dine brændere i varmt vand? Syntes min ce4xl holder fantastisk godt i forhold til en alm ce4 (-:

• #26   22. jan 2013 jeps det gør jeg når de begynder at smage lidt fesnet....... jeg skille dem helt ad og vasker alle dele.... har lige bestildt den nye T3+ hvor brænderen sidder i bunden og den åbnes i bunden for at fylde.... ved ikke om den er bedtr men den skal da lige prøves
    mvh
    Jan V.Press IMC Jylland

• #27   22. jan 2013 Ja den har jeg godt set, den må du da godt lige skrive om når du har prøvet den...
    Jeg prøver at købe sådan et lambo 'mod' fra pink mule. For at få noget med variabelt volt (-: eller sådan en evic, den ser også fin ud (-:

• #28   23. jan 2013 jeg kan nøges med en E-GO Twist den er kanon og kan næsten holde strøm fra 5 morgen til 22 aften så der er værd at overveje hvis man ikke er til de stor mods har selv en lava tube og den syntes jeg er et skrummel og syntes alle de mod med batterier i er alt for lange og tykke men det er jo en smags sag jeg vil bestille en Twist på kun 650mah for at se hvor lang tid den holder strøm-
    Skal nok skrive hvordan den nye T3 er at dampe med
    mvh
    Jan V.Press IMC Jylland

• #29   23. jan 2013 Vi kan da bytte (-: eller vil du evt sælge din lavetube? (-:

• #30   24. jan 2013 jeg vil ikke af med min lava da jeg bruger den når jeg tester div cleomizere for at kunne aflæse volten på den da dette ikke er muligt med et twist batteri så den bliver brugt men ville aldrig bruge den udenfor huset og bruger den kun til tests smiley
    men den er da også billig hos pink mener der er tilbud på en lava tube mini (den jeg også har) og den virker rigtig godt men er ikke det kønneste syn smiley
    mvh
    Jan V.Press IMC Jylland

• #31   24. jan 2013 Men er det ikke meget bedre med variabel volt?

• #32   24. jan 2013 jo det er helt sikkert men det har du også i et ego twist der indstille du volten i bunden af batteriet men man kan ikke se precist hvor mange volt den kører på men det virker vildt godt og kan stilles fra 3,2v til 4,8v og syntes det er fint til mig
    her er et link til dem
    (link fjernet)
    dem er jeg glad for dog har jeg 900mah men syntes det er en anelse langt
    mvh
    jan VP IMC Jylland

• #33   25. jan 2013 Nårr okay (-: så tror jeg sgu det bliver sådan et, for bruger kun min cigaret begrænset (til fester og når jeg lige får et par bajer i værkstedet) så gider jeg næsten ikke hvis den er alllt for klodset (-: men jeg har en 900mah nu uden variabel volt, det er egentlig fint, kan bare godt mærke den falder hurtigt i styrke, det skulle en med variabel volt ikke gøre?

• #34   26. jan 2013 Nej den holder spændingen på det den er ikstillet til lige indtil batteriet er tomt.
    Billige batterier fra Bornholm på www.amtorp.net og de kommer dagen efter smiley rabat kode er: eryger så er der samtidig 10% rabat
    Mvh
    Jan V.Press IMC

• #35   26. jan 2013 Fedt (-: tror også jeg vil prøve at blande væske selv. Det ser nemt ud, og så er man jo lidt mere sikker på hva der er i, og så er det jo rigtig billigt (-:

• #36   26. jan 2013 hmmm køber alt mit grej her:
    http://www.easyworldecigs.com/

(M-Series)

Har prøvet forskellige typer, men disse virker fint for mig, god smag, god røgudv. både ind og ud, fandens tæt på den ægte vare smiley

• #37   26. jan 2013 JAAAAA endelig en deltager mere smiley den side skal tjekkes ud takker

• #39   26. jan 2013 Øv det var alle de gamle modeller de fører...dem der er blevet meget bedre med tiden smiley Michael D : du skulle nu prøve de "nye" modeller de er 100gange nemmere at fylde og smager meget bedre (seføli kun min personlige mening)
    Det er / kan være ret forvirrende at finde rundt i alt det udstyr man kan få og det er let at forkøbe sig... Men der er da forum hvor hjælp kan findes eks. Eryger.dk mener jeg det hedder. Kommer der ikke selv men har hørt meget godt om siden.
    Mvh
    Jan V.Press IMC Jylland

• #40   26. jan 2013 Helt sikkert man bliver nettet med 3999 giftstoffer mere Inc. Det giftstoffer der for kroppen til at optage nikotin 10x så hurigt og så er det seføli også tilladt at ryge rigtige smøger over alt smiley
    Jeg holder mig til e cig. Og et giftstoffer (som så også er det mindst giftige i smøger)
    Mvh
    Jan V.Press IMC Jylland

• #42   26. jan 2013 Der er hverken for eller imod undersøgelser pt men jeg er af den mening at 4000giftstoffer såsom acetone og arsenik ikke er at vælge over en vanddamp med nekotin . Mener det er sund fornuft ikke andet . Spørger du på kræft afdelingen i Skejby som er førende forsknings sted i Europa siger lægerne damp for satan damp ....dette ved jeg fordi jeg har været et smut forbi og blive kræften kvit!!!!! Men hva D ved jeg det kan da være de ikke ved en disse om sådan noget smiley men nu var tråden ment til at dele erfaring med udstyr til e cig ikke erfaring med smøger og rulle maskiner smiley eller debat for og imod e cig. Det er der andre tråde til her inde.
    Mvh Jan V.Press IMC Jylland

• #48   26. jan 2013 der vil altid være de mennesker der KAN holde og så er der dem der ikke har lysten til at holde og hygger sig med at "babbe" lidt til øllen og foran computeren dem tilhører jeg og du er sku for lam med den kommentar om erstatnings mc ..ja det er da farligt men du DØR ikke langsomt og bliver infiseret med en dødelig sygdom og smitter din omverden med din dødlige sydom..ha do for helved lidt pli over for folk der fortæller dig at grunden til e cig er KRÆFT .....ja jeg bliver sku sur når en tegning kommer med sådan en taktløs kommentar til et emne han skulle holde sig fra . ryg dine døds stænger og dø langsomt

• #50   26. jan 2013 nej jeg trænger til at visse folk gror en hjerne eller en kræf tumor uanset hvilken så er det førs der du lære det . men tak for at ødelække en ellers god tråd

• #52   26. jan 2013 Altså det var faktisk bare en tråd hvor os e rygere kunne snakke lidt om erfaringer, smag og andet udstyr (-: ved at det bliver nemmere at trække vejret med e cigaret end alm cigaretter, så det holder jeg til (-:

• #53   14. feb 2013 Jeg damper E- cig på 4 år, og køber mit grej hos www.oksmokey.com
    Jeg har en DSE 901 og fylder den med nikotinholdig væske med vaniljesmag.
    Alternativet ville være 25 - 30 cigaretter dagligt. Så jeg er godt tilfreds. Sidegevinst er at jeg fuldstængig er holdt op med at hoste. Så uanset hvad, kan jeg mærke at E - cig. er mindre skadeligt end rigtige cigaretter og det er foreløbig evidence nok for mig. smiley

• #54   14. feb 2013 Min Lavatube (den store) er gået i stykker efter knap 8 måneder. Connection er gået løs desværre. Så nu sidder mine cartomizere ret løst.

Hvilken ny skal jeg købe? Jeg er glad for lavatuben, idet den har ret meget power og man kan virkelig suge igennem. Ydermere leverer den god damp og holder batteri i lang tid.

Hilsen
    Sebastian

• #55   14. feb 2013 jeg har "skrottet" lava tube til fordel for ego twist batterierne de er et hit for mig men de går kun til 4,8 mener jeg det er. billig og pålidelig
    mvh
    Jan

• #56   14. feb 2013 4,8Volt seføli hæhæhæ

Kommentér på:
E cigaret

Annonce