{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Waoo erfaringer søges.. {{forumTopicSubject}}

Står i den situation at jeg vil have mig en anden tv og internet udbyder.
Mine muligheder er lidt begrænset da jeg bor lidt ud landet. Derfor har jeg pt. kun et tlf stik jeg kan få mit internet igennem, og trådløs gider jeg ikke. Dog har jeg fået gravet fibernet ned.

Så har kigget en del på waoo da deres priser efterhånden er ved at være kommet ned i plan med andre.

Men er der nogle herinde der har eller haft det og vil komme med deres erfaring om det er ok. Og her gælder det både deres internet og tv.

Mvh.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Waoo erfaringer søges..
  • #1   13. sep 2012 Mojn
    Jeg bor i sønderjylland og har Syd Energi som udbyder...herunder Waoo. Og jeg er fuldt tilfreds med begge dele. Internet delen drøner derudaf og har aldrig haft det mindste problem.
    På Waoo siden halter det lidt hvis man går op i detaljer.
    I menuerne, når du f. eks. skal låne film eller se TV on demand, går det lidt langsomt. man kan stadig ikke selv bestemme hvilke enkelte kanaler man vil have. Man skal stadig købe pakker og derved, højst sandsynligt betale for programmer man ikke ser.

    Kvalitetsmæssigt er det meget sjældent pixel fejl og ingen problem at se film i HD. Fordelen ved digtalt tv er at enten virker det eller virker det ikke. Man ser ikke sne på skærmen som i gamle dag smiley

    Prismæssigt er der vist ikke den store forskel mellem udbyderne i dag.

    Kundeservice ved Syd Energi er jeg fuldt ud tilfreds med. Da set-up boxene kom med HD ringede jeg og bestilte sådan en og dagen efter kom den med posten.

    Men husk på at hvert TV kræver en digital set-up box (med mindre hovedboksen også har den gamle analoge udgang) så har du flere TV der skal tilsluttes skal du undersøge prisen.

    Sidst jeg undersøgte, understøttede Waoo ikke CAM modul til TV`et men det kan jo være det kommer. Så slipper man da for set-up boxen.


  • #3   13. sep 2012 Det fungere helt perfekt, har både internet og tv gennem dem. Aldrig været det mindste problem.

  • #4   13. sep 2012 Super!! Jeg siger mange tak for de gode input, Især til Mik for et godt detaljeret svar:-)

  • #5   13. sep 2012 Det er uden tvivl den bedste løsning vedrørende ny udbyder. Jeg har selv arbejdet som fibermontør for fredbåbd Nord

  • #6   13. sep 2012 Morten p.. det er også det jeg lidt er kommet frem til, Og det eneste alternativ jeg har til tv udover fiber (har boxer pt) er parabol, og det var jeg ret træt af sidst jeg havde det både fordi det var for dyr, men også for besværligt..

Kommentér på:
Waoo erfaringer søges..

Annonce