{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Trustpilot {{forumTopicSubject}}

Min PC er ved at slå sin sidste skid og det er tid for en ny.

Og så er jeg jo igang med at støvsuge nettet for muligheder og det er jo en jungle, når man som mig, kun bevæger sig på bruger niveau.

Jeg har tillige været inde på Trustpilot for at tjekke de forskellige mærker ud og er ikke blevet meget klogere. De mærker jeg har tjekket, har gennemgående dårlige anmeldelser.

Jeg er så kommet til at tænke lidt over, hvor retvisende Trustpilot egentligt er. Jeg kunne forestille mig, at det er der man lukker galden ud, når man er utilfreds. Men kun sjældent skriver i, når man har haft en succes-oplevelse. Måske derfor anmeldelserne ofte er overvejende dårlige.

Hvad er jeres oplevelse/mening om dette site?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trustpilot
  • #1   8. mar 2013 Trustpilot.....hvem er hun ??
    ;O)
    Er det ikke et sted for brokrøve og hundehoveder ??

• #2   8. mar 2013 Jeg har god erfaring med at holde mig fra Dell og HP, de to mærker er reklameret rigtig godt, men holder simpelthen ikke.. Det kommer også meget an på, hvad du skal bruge din pc til. Men Asus og Acer er begge fine computere, de ligger i den billige ende, men de er begyndt at lave dem rigtig gode, og de holder rigtig længe.

• #3   8. mar 2013 .....og jeg har en Dell stationær pc der fungerer upåklageligt på 8. år og en HP bærbar der ligeledes virker upåklageligt på 4. år. Men nu er jeg jo også en ganske alm. bruger, der ikke har brug for den brede remskive - såsom spil.
    ;O)

• #4   8. mar 2013 Jeg hælder selv en del til Asus, nok mest fordi den kan købes hos den lokale PC pusher. Netbaserede firmaer er lidt besværlige, når/hvis tingene skal repareres.

• #5   8. mar 2013 MEDION pc.. som er et billigt mærke fås fx i aldi... sådan en har jeg , den køre fint, en tilsvarende maskina af andet mærke, ville ikke gøre det beder.. så har valgt et billiger mærke i pc, , kender fler der har købt i aldi, ved ikke om der er problemer hvis det skal rep, for det har ikke været nødvendigt smiley :)

mvh

• #6   8. mar 2013 Vil ikke bevæge mig ud i en mærkekrig, for det ender næppe godt. Men jeg har selv rigtig go' erfaring med Asus og Samsung (gætter på det skal være bærbar). Og af butikker kan jeg anbefale https://www.fcomputer.dk/ som ligger i Århus. Har købt stumperne til min egen stationær derude samt fruens og en kammerats bærbar. Rigtig hjælpsomme, hvad enten man ringer, sender en mail eller møder op,

• #7   8. mar 2013 Hvad skal den bruges til? der stor forskel smiley også på servicen når det endelig går galt smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #8   8. mar 2013 Som du selv siger, er trustpilot oftest først i brug når folk er utilfredse. Personligt tillægger jeg det ikke noget videre værdi.

Har selv en Dell, som er den næstmest hårdføre bærbar jeg nogensinde har haft. Min IBM var umulig at ødelægge...
    Dell'en havde en fejl med grafikchippen, men det fik jeg fikset for 1200 kroner over ebay.

Anyways. Jeg hører godt om Asus og Medion, og dårligt om HP - resten har min omgangskreds ikke nogen mening om. smiley

• #9   8. mar 2013 Refurb.dk i Århus sælger brugte pc'er med 12 mdr garanti, hvis du prøve mærkevarer lidt billigere.

• #10   8. mar 2013 Sajmon

Det var også lidt mine ræsonnementer om dem der bruger Trustpilot - overvejende de negative.

Og nix, det bliver ikke HP igen. Det har jeg ikke gode erfaringer med.

Bjarne, det skal være en all-round maskine, men må gerne kunne trække lidt spil osv... Der er nogen gange lidt småfolk i huset.

Tak for jeres input.

• #11   8. mar 2013 Det er nærmest en religion hvilke mærker man skal købe og hvilke man skal holde sig fra. Jeg tror det er svært (læs: umuligt) at finde et mærke der ikke på et eller andet tidspunkt har leveret noget middelmådigt eller direkte elendigt, så jeg vil foreslå dig at kigge på model lige så meget som mærke.
    Min gamle bærbare f.eks. var fra DELL (XPS serien) af og det var det mest elendig produkt jeg nogensinde har haft imellem hænderne. Samtidig var den service jeg fik på den, på trods af tilkøbt ekstraforsikring, penge lige ud af vinduet. Andre har super gode erfaringer med nogle af deres andre maskiner.
    Når det så er sagt, så har jeg gode erfaringer med Acer og Asus.

Trustpilot skal absolut tages med en gran salt. Det er ofte folk der bare skal af med noget der skriver derinde. Omvendt, så ville folk jo ikke skrive noget hvis altid bare virkede som det skulle smiley

• #12   8. mar 2013 Hej
    Ang trust, jovist skal det da tages med et gran salt. Men der findes faktisk seriøse anmeldelser, og seriøse sælgere.
    Jeg har nogle gange handlet privat vvs artikler hos en større grossist på sjælland. En af gangene gik det helt galt med leverancen af et toilet og cisterne, ikke grossistens skyld med en underleverandør.
    Da handlen var afsluttet, blev jeg kontaktet af grossisten og spurgt "Hvorfor jeg ikke havde skrevet på trust ved min sidste handel". Jeg skrev at det ville jo ikke blive en særlig god anmeldelse for ham. Men det var han ligeglad med, alt skulle frem også de handler der ikke var forløbet helt i top. Jeg skrev anmeldelsen, og han kommenterede på den.
    Det kalder jeg sgu da seriøsitet.

• #13   8. mar 2013 Som du siger.. Det er et brokke sted. Folk har meget letter ved at skrive når der er noget galt, end når det virker. Dog kan man bruge den.. Hvis der er 200 anmeldelser og den har et snit på 1,9 ved man der er noget galt.

• #14   8. mar 2013 Trustpilot er et fint sted, både hvad firma og mærke omtale angår, men som skrevet før i dette indlæg har folk nok mere lyst til at skrive negative ting, men der er altså også positive ting der ! !
    Men hvis du kan/har lyst ... så kast dig ud i at bygge den selv, jeg har 10 tommelfinger hvad el og elektronik ang. men har bygget et par stykker efterhånden, og der er en masse penge at spare, samt du får lige den computer du vil have..... lidt smart ik..

• #15   8. mar 2013 Du kan evt. tjekke MM-vision ud på trustpilot. Dansk produceret computere.

• #16   8. mar 2013 Der er nogen her som nok har misforstået formålet med Trustpilot.
    Trustpilot er beregnet til at bedømme forhandlerne og ikke deres produkter.

• #17   8. mar 2013 Mathias

Ikke desto mindre, er der også mulighed for at bedømme fabrikanterne/mærkerne.

Kommentér på:
Trustpilot

Annonce