Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stihl 251 vs Jonsered CS 2240?
  • #2   13. mar 2013 Hvis du skal vælge mellem disse 2, så gå efter Stihl. Den er lidt kraftigere/stærkere i motor en johnsered. hvis du står med begge to i hænderne vil du opleve at jonsered virker mere "plastik agtig" og stihl mere som en professionel sav. De fleste gartnere og skovarbejdere bruger iøvrigt Stihl da kvaliteten er bedre. Har selv stihl og skal aldrig have andet. Du skal selvfølgelig lige overveje hvad du skal bruge dem til... er det til at fælde større træer, opskæring af brænde eller beskæring af træer hjemme i haven. Hvis du har tænkt dig at gå i skoven og fælde træer så skal du op i en større kubik (50 / 60 m3)end disse save. Skal du opskære MEGET brænde derhjemme ville jeg gå en størrelse op. Hvis du lejlighedsvis skal skære brænde (15 - 20 m3 pr år) derhjemme ville jeg vælge stihl. Er selv forhændværende gartner og landmand og Stihl bruger smiley

• #3   13. mar 2013 Det Tommy skriver kunne næsten lige så godt være skrevet af mig. Jeg kan kun give ham ret. Jeg ville dog nok have skrevet 50/60 ccm i stedet for 50/60 m3 smiley

• #4   13. mar 2013 Tænkte også nok at en motorsav på 50-60 m3 motor var lidt voldsomt smiley
    Men så er det da den Stihl jeg skal ud og have smiley

• #5   13. mar 2013 Husqvarna er heller ikke tosset
    (link fjernet)
    eller
    (link fjernet)
    eller
    http://www.husqvarna.com/dk/products/chainsaws/450-e-series/

• #6   16. mar 2013 HE HE... godt set... tastefejl.. smiley - ellers ville det være verdens største sav ha ha

Kommentér på:
Stihl 251 vs Jonsered CS 2240?

Annonce