816 visninger
|
Oprettet:
JEG ER R A S E N D E !!! {{forumTopicSubject}}
Nu skal i høre: Jeg var ude og spille som DJ i kerteminde og da jeg var færdig med dette og skulle til at hjem sker det!! Jeg ser at der er nogen der har væltet min MC!!! PIS PIS OG PIS!! fuck hvor blev jeg sur! det er altså ikke noget kønt syn at se sin MC ligge der med brækket sidespejl osv....der fik jeg godt nok lyst til at slå den nærmeste ihjel!! DET GØR MAN BARE IKKE!!!!
skal lige siges at jeg lige er kommet hjem derfra...så det er lige sket...hvad gør man ved sådan noget?!?!
han/hun der har gjort det er en idiot!!!!! FUCK DIG!!!!
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.710
mvh Offslow
maj 2006
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 306
Jeg skrev en besked til alle der har vinduer der ud til om at jeg gerne ville høre hvis der var nogen der havde set noget. Der var ikke nogen der reagerede så jeg fik min kasko til at dække.
dec 2005
Følger: 59 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 1.588
jun 2006
Følger: 47 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 200
Du hørt dig ikke omkring om noget havde set noget...
Ikke for at være bagklog....men altid holde et sted hvor der enten er mange mennesker....så nogen ser noget...eller hold et sted hvor man ´hele tiden kan holde øje med den...hvis det er muligt.....
Eller gem den væk.....så man ikke ligger mærke til den..
En billist bakket ind i min MC i sidste mdr og væltet den...heldigvis kom jeg hen til min bike i det øjeblik han lige havde rejst den op....kostet hans forsikring 52 000 kr,-
Jeg har aldrig forstået hvis man stikker af fra sådan noget eller vil....og at de så vælger at rejse den op igen før de kører væk....
maj 2006
Følger: 33 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 306
JEG ER R A S E N D E !!!