{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

JEG ER R A S E N D E !!! {{forumTopicSubject}}

Nu skal i høre: Jeg var ude og spille som DJ i kerteminde og da jeg var færdig med dette og skulle til at hjem sker det!! Jeg ser at der er nogen der har væltet min MC!!! PIS PIS OG PIS!! fuck hvor blev jeg sur! det er altså ikke noget kønt syn at se sin MC ligge der med brækket sidespejl osv....der fik jeg godt nok lyst til at slå den nærmeste ihjel!! DET GØR MAN BARE IKKE!!!!

skal lige siges at jeg lige er kommet hjem derfra...så det er lige sket...hvad gør man ved sådan noget?!?!

han/hun der har gjort det er en idiot!!!!! FUCK DIG!!!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JEG ER R A S E N D E !!!
  • #1   5. aug 2006 Der er vel ikke andet at gøre end at anmelde det til politiet... og de kan nok alligevel ikke hjælpe dig.. så må man jo håbe din forsikring kan hjælpe dig hvis du har kasko på, - ved det faktisk ikke om de vil dække i sådan en situation.

mvh Offslow

• #2   5. aug 2006 Jeg har selv prøvet det samme, en måned eller to efter jeg købte min mc var der en der syntes den skulle ligge ned. Det foregik mellem kl 16 og 17 en mandag (tror det var konfirmanter).
    Jeg skrev en besked til alle der har vinduer der ud til om at jeg gerne ville høre hvis der var nogen der havde set noget. Der var ikke nogen der reagerede så jeg fik min kasko til at dække.

• #3   5. aug 2006 har en kammy der skete det samme for. jeg kommer og ser det 10 min efter det er sket. jeg ringer til ham og han faar nogle navne paa nogle vidner, ejeren af bilen pastaar at konen har haft bilen og hun har vaeret paa arbejde. hvis han vil videre med skal han i retten. sucks. vidner siger at mande der vaeltede den rejste den op og koerte igen. denn vaeltede sa igen. sucks. han havde lige faaet malet den side den laa paa 1 maaned forinden . hvor for kan folk ikke laegge deres navn. roevhuller. undskyld satve maaden men sidder i usa. haaber du finder svinet..

• #4   5. aug 2006 Hvor fladt.....
    Du hørt dig ikke omkring om noget havde set noget...

Ikke for at være bagklog....men altid holde et sted hvor der enten er mange mennesker....så nogen ser noget...eller hold et sted hvor man ´hele tiden kan holde øje med den...hvis det er muligt.....
    Eller gem den væk.....så man ikke ligger mærke til den..

En billist bakket ind i min MC i sidste mdr og væltet den...heldigvis kom jeg hen til min bike i det øjeblik han lige havde rejst den op....kostet hans forsikring 52 000 kr,-

Jeg har aldrig forstået hvis man stikker af fra sådan noget eller vil....og at de så vælger at rejse den op igen før de kører væk....

• #5   5. aug 2006 Min væltede ikke fordi der var nogen der bakkede ind i den, der var simpelthen en der har rejst den op fra støttefoden og lagt den ned på den anden side.. Den holdt nemlig på min egen parkerings bås med kæder omkring og det skete ved højlys dag et sted hvor mange kommer forbi.. Derfor har jeg den altid dækket ned nu og der er ikke sket noget siden. De er ikke så spændende når ikke man kan se hvad det er... Kan godt anbefales..

Kommentér på:
JEG ER R A S E N D E !!!

Annonce