Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Interessant læsning.
  • #1   20. sep 2014 Hvad hvis man hedder McDonald og godt kunne tænke sig at åbne en restaurant ?

• #2   20. sep 2014 Og giv bidrag hvis i vil hjælpe ham med at skaffe alle de penge: https://www.caremaker.dk/nc/fr/i/stoet_jensens_fiskerestaurant/

Så skal man kalde sig McDonalds Fiskerestaurant .... eller noget

• #4   20. sep 2014 aahhhhaahahaa "...en utilbørlig udnyttelse af Jensen's Bøfhus' varemærkes særpræg og renommé"

Hvad er det helt præcist deres renomme er ? færdiglavet saucer og smagløst kød i bedste mcdonalds-stil?

• #5   20. sep 2014 I stede for at donere penge til manden, så tag da ind og spis på hans restaurant
    sørg for omsætning og fyldte borde, det hjælpe på længere sigt smiley

• #6   20. sep 2014 Gab for en tråd, lad da være med at derind hvis du ikke kan lide dem. hvis retssystemet er strikket sådan at de kan gøre krav på navnet så er det jo sådan det er, kom nu videre

• #7   20. sep 2014 Det er jo meget godt med 23.000 der boykotter Jensen's i aften, men hvor mange af dem havde ellers tænkt sig at tage der hen?

Tror ikke det Gør den store forskel om jeg boykotter dem, efter som der er ca. 3-4 år i mellem jeg kommer der.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #8   20. sep 2014 Jensens Fiskerestaurant - etablering 1/10-92'
    Jensens Bøfhus - etablering 1/6-89'

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#9   20. sep 2014 Jensens Fiskerestaurant - etablering 1/10-92'
    Jensens Bøfhus - etablering 1/6-89'

Igen et klassisk eksempel på folkets domstol og elektroniske tendens for manglende overblik! Tumler med et godt navn til en fiskerestaurant...hmmm...lad mig se; Subway Fish?

Yep - den klinger godt! smiley

• #10   20. sep 2014 René - Ville også gerne spise der, men er fra kbh og det sgu lidt lang vej, især nå man ikke engang kender nogle der oppe man kan se - så vil jeg hellere donere nogle penge til hans sagsomkostninger - end ikke at gøre noget. Men helt sikkert, kommer jeg derop omkring, vil jeg helt sikkert tage forbi smiley

Leo K - hehehe godmorgen til dig også, vågn op!

Hippie - Tja det ved jeg ikke, men hvis de havde, så har det nok forhåbentligt ikke mere smiley

• #11   20. sep 2014 Havde han valgt at kalde sin restaurant "fisk hos Jensen" eller andet i den dur, så havde han fået lov til det det.

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#12   20. sep 2014 Jensens Fiskerestaurant (som navn) har levet ukendt i mange år - endda uden problemer! Men siden han begyndte at udvide til andre kystbyer, f.eks. Faaborg og Kerteminde og her medregnet, at folk reelt troede at Jensens (bøf) var igang med Fiskerestauranter, så blev det for meget....

Det er et vigtigt princip, at man har ret til at beskytte sit varemærke - dette gælder også for nationale virksomheder uagtet at den ene er større end den anden!

Jeg forstår godt sympatien i konceptet "den store mod den lille", men billedet ændres ikke en døjt uagtet hvad folkets domstol end måtte mene om sagen. At følelser spiller ind, tja, det er forventeligt!

• #13   20. sep 2014 GTR: Præcis.
    Jensens bøfhus har ikke rettigheden til at hedde Jensen, men de har rettigheden til at kalde sig for Jensens (efterfulgt af typen af restaurant). Havde den lille mand blot kaldt sin restauranter for "fiske-Jensen" så havde det været ok. Der er masser af muligheder hvor han kunne få Jensen navnet ind, uden at slægte på andres markedsføring.

• #14   20. sep 2014 JENSEN'S BÆHUS
    Lugter lidt af fisk

• #15   20. sep 2014 gaaaab

• #16   20. sep 2014 Gad vide hvad der sker når Palle Jensen finder ud af der er noget der hedder Jensen's MC (Brdr. Jensen)?.......

• #17   20. sep 2014 #16: Intet, da højesteretsdommen går på markedsføring af navnet i form af en restaurant.

• #18   20. sep 2014 http://www.jensensbageribornholm.dk/
    Og det har det heddet i 75 år smiley

• #19   21. sep 2014 Ha Ha så burde Jensens bageri jo kunne mule Jensens bøfhus Ikk ?

Hvis ret skal være ret !!

• #20   21. sep 2014 Michael R: nej, for de 2 er ikke i samme branche.

• #21   21. sep 2014 Hmmm øv !!!

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

#22   21. sep 2014 Om jeg begriber hvorfor mere end 100.000 har meldt deres ankomst på den famøse støttegruppe? Og dertil fremsiger, at de vil boykotte Jensens Bøfhus, et sted hvor de med 200km/t har så travlt med at hævde de ikke kommer? Jamen, det er jo virkelig ynkeligt! Og de fleste tilføjer, at Jensens kød er surt, sejt og top-dårligt! Nuvel, hvordan kan de udtale sig om det, når de aldrig kunne drømme om at komme der?

Shit-storm og glemt om kort tid...

Alt held til "Jensen på Havnen" - og husk nu at vælge et super godt klingende navn uden at du bryder andres rettigheder næste gang! Subway Fish - nahhh... den går nok ikke! Men Fiske Jensen... den holder! Palle Bøf vil uden tvivl gerne gi' dig nogle nye skilte + en pakke tudekiks!

Kommentér på:
Interessant læsning.

Annonce