1.076 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Nytår på motorcykel det er sjovt Nytår på motorcykel det er sjovt

Hej alle. Mig og min veninde valgte, at holde nytår på en lidt anden måde end de fleste andre. smiley Ingen alkohol og så holde nytår på motorcykel rundt i Aarhus, med GoPro. smiley

Er der andre herinde, der gør det samme? smiley

Håber, at i alle kom godt ind i det nye år!

GoPro film fra nytårsaften i Aarhus igår kan ses her! smiley

https://www.youtube.com/watch?v=5EE57790jDA

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytår på motorcykel det er sjovt
  • #1   1. jan 2015 Frisk..............

• #2   1. jan 2015 Fin ide , og fornuftig det der med alkohold smiley

• #3   1. jan 2015 Hehe super fin ide. Jeg skal være ærlig og sige det var ikke noget turde med de mange tåber der var inde i byen som syntes det var sjovt at skyde mod folk med bombe rør...
    Den bedste måde at sige godt nyt år til kære er tydeligvis at sparke dem i hovedet smiley

• #4   2. jan 2015 Der var også en der forsøgte, at spring op bagpå min MC ved, at tage fat i min veninde som sad bagpå. smiley

En ren krigszone. smiley Men det er sjovt. ;D

• #6   8. jan 2015 Haha ja smiley der var en der forsøgte at hoppe bagpå ved at tage fat og min veninde, hans ven fik ham dog hurtigt væk igen. xD

• #8   8. jan 2015 Hvilken GoPro er det? Mindes at kvaliteten på mit 3'er var meget bedre.. Det virker helt tåget..

• #9   8. jan 2015 Det er et Gopro 3 Black edition. smiley Gopro er dårlig i mørke, desværre. Men der var meget tåget af røg i gaderne så det har nok hjulpet på det. smiley

Du kan se denne film, det er i dagtimer på min KLX, det er jo noget helt andet.

https://www.youtube.com/watch?v=_1rWKdTwR2g

• #10   8. jan 2015 Det ser ud som om der er gnask på din yderste linse, den slags med ekstremt lav viskositet som kræver kemikalier for at få til at slippe smiley

Jeg måtte for nylig skille etuiet ad for at fjerne støv fra indersiden af linsen, og opdagede i den forbindelse at der var et lag helt særligt hårdfør snask på ydersiden.
    Tror det er noget der kommer fra de par gange et mindre insekt har ramt linsen.
    mikrofiberklud og åndedræt ændrede intet. sulfo hjalp heller ikke.
    Glasrens fik det af. Men skal bruges forsigtigt, jeg er ikke sikker på pakningerne i etuiet eller linsens overflade i sig selv har godt af den slags.
    Jeg renser fingre grundigt og renser så linsen med fingrene under rindende vand. Selvfølgelig ikke med skeleton bakcdoor på smiley

Mine optagelser blev lidt mere krystalklare, men jeg tror jeg skal have mig en ny linse snart. Den er godt nok også blevet brugt meget

• #11   8. jan 2015 #Mc Atsi Mit ser nu ikke som sådan beskidt ud. Men det er også begrænset hvor meget jeg faktisk har brugt mit igennem tiden. Og det har altid været i sit hus. Også når jeg ikke benytter det. Jeg har nogle enkle gange benyttet open backdoor på det. Men skifter det tilbage hver gang.

Jeg ser heller ingen forskel på de gamle film og de nye film jeg har lavet. smiley Men YouTube kan ikke tage 100% den kvalitet som GoPro optager med desværre.

Her åbner jeg bakken for snart et år siden, det ser ligesådan ud. smiley Det er pga. det er mørkt.

https://www.youtube.com/watch?v=OSnK-lEYYF0

• #12   8. jan 2015 Det kan godt være det bare er 3'erne. Klippene er ikke filmet med protune vel?

Jeg har ikke tid lige nu, men senere ska jeg helt sikkert lige se om jeg kan spotte mig selv i din video smiley
    Jeg kørte 3/4 bagerst så er jeg nok ikke, men ska da se alligevel smiley

• #13   8. jan 2015 Nop. smiley GoPro i sit standard hus. Intet andet. smiley

Du kan da prøve, men der holde rigtig, rigtig mange bag os.

• #14   8. jan 2015 Jeg var ikke på klippet.
    Prøvede at like den men den blev ved med bare at ha 1.
    Det må være fordi det er min like fra da jg så din video i sommrrs smiley

• #15   8. jan 2015 Det er det sikkert. smiley

Jeg håber, at vejret bliver ligeså godt igen, fordi så skal jeg over og åbne bakken igen. ;D Bare på min KLX. smiley

• #16   8. jan 2015 Jeg synes stadig der er noget galt på din dagsvideo..

Her er en video optaget med mit eget Hero 3 Black, det synes jeg er en helt anden kvalitet... Husk 1080p

https://www.youtube.com/watch?v=dhKf-LWi30k

Kommentér på:
Nytår på motorcykel det er sjovt

Annonce