Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ebay sprog
  • #1   5. feb 2015 gå ind på den danske eller engelske version og opret en bruger der smiley

• #2   5. feb 2015 er det virkelig den eneste måde??
    har jo bare 150 handler osv på min nuværende hmm

• #3   5. feb 2015 hvis du åbner den danske version kan bruge dit login der også

• #4   5. feb 2015 Hej, jeg har samme problem og har aldrig funder ud af hvordan jeg ændrer det ???

• #5   5. feb 2015 den danske version??

• #6   5. feb 2015 Det er desværre ikke muligt at ændre sproget på ebay, uden at oprette en ny konto smiley smiley

Var med i mange år på den tyske og kunne ikke lave det om. Spurgte endda kundesupport men der er kun den løsning. Irreterende når den positive feedback ryger

• #7   5. feb 2015 ja det lyder satme træls smiley

• #8   5. feb 2015 Det må altså være noget vrøvl. Min bruger er oprette på ebay.de, men alle mine mails er på engelsk. Og brugeren virker i alle ebay lande.

• #9   5. feb 2015 ja ja min bruger virker også på alle ebay.***** men de emails jeg modtager er altid på tysk

• #10   5. feb 2015 Har også en tysk bruger. Som de andre siger, det kan ikke ændres med mindre du laver en ny bruger smiley

• #11   6. feb 2015 Allan har ret.. Jeg har også en tysk konto fordi at jeg oprettet min konto via. ebay.de - og det kan ikke ændres. Jeg har snakkket med ebay.

smiley

• #12   6. feb 2015 Jeg har SAMME bruger - både på ebay.co.uk og ebay.de - er ret sikker på det afhænger af hvor du har handlet henne - om mail er på det ene eller andet sprog..

• #13   6. feb 2015 Prøv at resette din adresse og så gør det på ebay.co.uk

• #14   6. feb 2015 Nej.. Det sprog som kommer på dine emails er det sprog hvor din bruger er blevet oprettet...

OG DET KAN IKKE ÆNDRES IGEN..

Dear Nikolai,

Thank you for contacting eBay Customer Service about changing your site language. I understand that it would difficult to receive your e-mails in German when it is not a language you speak. I am here to explain what you can do now to fix this.

As you registered your account on the German site, we unfortunately do not have the ability to change the site language, nor can we move your account to a different site that has English as an option. At this point in time, to get your communications in English, you will need to register a new account on the US site.

Here’s how to register a new account on eBay.com:

1. Go to www.ebay.com and click the "Register" link at the very top of the page.

2. Enter your contact & personal information. Click "Register."

3. Enter your email address.

4. Read and accept the eBay User Agreement and Privacy Policy.

5. Choose a user ID, password, and a secret question and answer.

6. To verify your account, an email will automatically be sent to the address you registered.

7. Check your email. Click the "Activate Your eBay Membership" link in the email.

I apologize for any inconvenience this may cause you. I hope that I have explained everything clearly. I would like to thank you for allowing me the opportunity to resolve your issue today.

Thank you for choosing to buy on eBay, we appreciate your business. I hope you have a great day!

All the best,

Brittanie L.

eBay Customer Service

• #15   6. feb 2015 Har lige kigget på en ordre jeg har fra tysk ebay - og der er mail så på UK - men jeg oprettede også først på ebay.co.uk - så ser ud til at så'n er det bare.

Lidt kikset - men VIL man have det på UK - så må man jo leve med at miste sine "point". Kan jeg nu heller ikke se det store problem i. Det er meget få sælgere der kræver at man har X positive for at man kan handle der - og så man må jo bare shoppe løs - for at få nogle smiley

• #16   6. feb 2015 har ellers lige fået en tyrkis stjerne 100 anmeldelser smiley og 100% god rating

Kommentér på:
ebay sprog

Annonce