{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Samsung smart tv {{forumTopicSubject}}

Har sådan en 65" samsung 4K smart tv. Nu har yousee været ude og trække nyt antenne kabel med tilhørende antenne boks. Kanon..
De andre husstande på vejen skiftet bare kabel fra gammel stik over til det nye, og vupti deres kanaler var der igen.

Jeg gjorde det samme og vupti, ingen kanaler. Heller ingen kanaler på det gamle stik,.... Hvilket jo giver mening efter som det nye stik skulle virke fra idag a..

ringer til yousee og de guider mig igennem og taler om manuel søgning... Øhhh ja, nu er manuel søgning ikke tilgængelig funktion på mit fancy tv.

Nogen der kender til det ? kan jeg komme til at søge manuelt for på hurtig søgning tag det ca 1 sek at søge, så det virker som om der ikke er hul igennem eller kablet som de nu har sat til ikke er blevet sat ordenligt til.

Og en teknikker kunne måske komme inden 24 timer det var de dog ikke sikre på men altså....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samsung smart tv
  • #1   14. mar 2016 Jeg er ikke verdensmester til Yousee. Den her boks du har - hvordan er den koblet i dit fjernsyn: HDMI eller lignende?

• #3   14. mar 2016 Jeg tror Anders er inde på noget af det rigtige.

• #4   14. mar 2016 #1 ja okay boks var måske lige i overkanten, det er bare et nyt antennestik. du ved sådan en lille "boks" antennestikket bare ryger ind i smiley

#2 Ved godt det burde tag flere minutter at søge. Under søgefelter kan jeg vælge udbyder, og hvis jeg vælger stofa (selvom jeg har yousee) så tag det netop flere minutter. Men under yousee ryger den fra 0-100% på 1 sek og finder ingen ting ? Så for mig virker det som om der ikke er hul igennem. Og jeg søger selvfølgelig på antenne, digital, og så youse som de felter jeg kan vælge inden jeg trykker på start søgning

• #5   14. mar 2016 Når du går ind og siger Yousee så skulle du kunne skrive en kode og den er 100.
    Vi havde en tekniker ude og havde ikke valgt Yousee og skrevet 100.
    Han gjorde det og søgte efter digitale kanaler og Wupti så havde vi tv igen.
    Han sender bare en regning for det var jo vores egen fejl.

• #6   14. mar 2016 #5 hvis det er under netværk-ID han skrev 100 så står den allerede på 100 ellers er der ingen steder en "kode" kan skrives... og yousee står den selvfølgelig på når jeg søger efter kanaler

• #7   14. mar 2016 Det var det han gjorde hos os og så lavede han en automatisk søgning efter digitale kanaler og det virker nu.

• #8   14. mar 2016 Nice, men det virker desværre ikke her smiley

• #10   14. mar 2016 Har jeg også prøvet virker heller ikke ;(

• #13   14. mar 2016 Tænker jeg os

• Carsten H
    Carsten H Tilmeldt:
    aug 2012

Emner: 11 Svar: 277
    #14   15. mar 2016 Gå ind til naboen med dit 65" tv under armen og bed om at få lov til at søge kanaler på hans stik. Vil vædde på at den finder dem som den skal. De yousee gutter har trukket dine kabler med en lommekniv har de smiley
    Alternativt kan du købe 10m kabel og trække ud gennem døren ind i naboen.

• #15   15. mar 2016 UPDATE.... Ringede igen til yousee idag... De tror åbenbart at alle deres kunder er total idioter og sender mig en video fra youtube om hvordan jeg skal søge efter kanaler på mit eget fjernsyn. Fandme flot...
    Der efter kan de se at der er 195 i mit område der er ramt og at vi kan forvente problemet bliver løst i morgen kl14.
    Svært at bevare fatningen nu, efter 3 dage uden kanaler.... De fortæller at en teknikker godt kan komme men at jeg nok får en regning så ? EN REGNING !!!
    Det er fandme da ikke mig der har sat den antenne boks forkert op.... Nåååå nej men det ville være noget teknikeren ville vurdere.... Nu stopper i fandme.

Jeg hiver fat i en teknikker der render rundt ude på vejen og fortæller mit problem. Det kan han ikke forstå for så er jeg den eneste det ikke fungere hos ?
    Say what !!! hvor blev de 195 andre a ?

Han kommer ind og åbner boksen og kommer frem til at hans kollega skal give kage for den var sat forkert sammen og en lille ledning sad og gav kortslutning...

Meget flink teknikker mand, latterlige yousee folk at tale med....

• #16   15. mar 2016 Godt du fik det til at virke. Og der burde være plads til forbedring til Yousee samtidig.

• #18   15. mar 2016 Det er det mange steder, ja. Dog ikke kun isoleret set ved TDC/Yousee. Billig arbejdskraft og man får hvad man betaler for så'n cirka.

Kommentér på:
Samsung smart tv

Annonce