6.458 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Motocross / crosser på vej er det kun bøder eller tager de os kortet? Motocross / crosser på vej er det kun bøder eller tager de os kortet?

Hvis man nu blev stoppet på en crosser på vejen er det så kun bøder eller kan det gå udover bil kørekortet? evt links?

Det jeg har kunne finde ud af

1000kr per fejl/mangel

http://sn.dk/Ringsted/31-aarig-risikerer-en-kaempeboede/artikel/413831

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motocross / crosser på vej er det kun bøder eller tager de os kortet?
  • #1   3. maj 2016 Lad nu vær!!!!
    Emnet har været oppe 1000 gange i flere versioner.
    Jeg aner ikke om det går ud over dit bil kørekort.

Men

Crosseren er ikke typegodkendt.
    Der er ikke betalt afgift
    Den er ikke forsikret

Hvis du bliver stoppet, kører galt eller skader nogen bliver det helt urimeligt dyrt.

Så lad du nu vær med det!

• #2   3. maj 2016 Du skal ikk spekulere om det går ud over dit kørekort eller ej- for de skal jo lige fange dig først..

Nyd den her video lidt og få noget inspirationen ..

https://youtu.be/nd61ems2GEM

• #3   3. maj 2016 Hvis du laver en forseelse der normalt ville koste kortet f.eks. Kører 60% for stærkt så ryger kortet.

• #4   3. maj 2016 Nu har jeg os selv kørt cross i mange år, og tænkt de tanker smiley
    Meeeen hvordan i alverden skulle de fange dig, hvis du ellers har styr på en crosser smiley

Men ja det er noget lort hvis du skulle køre galt eller ind i en, så falder hammeren sgu.

Jeg mener dog også hvis du bliver fanget på den så bliver crosseren taget.

• #5   4. maj 2016 de tager racren .. men helt ærligt, der er sgu da røv kedeligt at køre på crosser på vejene .. Den skal ud på en hvor der er hop og sving .. DER er den sjov smiley

• #6   4. maj 2016 Det er sgu næsten irrelevant om det koster kortet.... det bliver latterligt dyrt - prøv selv at tælle op ift. alle de krav der er omkring lys, lygter, godkendte dæk, forsikring, osv osv..

og ja, man kan nok køre fra politiet enkelt gang eller 2.. men der går jo ikke ret længe så bliver politiet trætte af pis i det område man ligger og fiser rundt i, og så skal man nok blive taget til sidst.. de er jo en mange og med radioer osv, plus der skal nok være en nabo eller 2 der er trætte af dig som sladrer, så jo man bliver taget til sidst..

• #7   4. maj 2016 Et hårdt slag i hovedet og frakendelse i 3 år af alle kørekort burde være en passe straf.

Det misrøgt at legetøj.
    Og køre fra politiet er sku bøvlet især på en Cross maskine de kan ikke køre på vej med deres dæk og ud over en mark kan de fleste MC betjente fint følge med.

• #8   4. maj 2016 7> De kan nu godt køre fra en politibil ud over almindelig vej. Har jeg hørt en gøre engang...

Kommentér på:
Motocross / crosser på vej er det kun bøder eller tager de os kortet?

Annonce