{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

rejse til egypten hurghada {{forumTopicSubject}}

Hey
Nogen der lige har været i hurghada ?
Jeg tænker at tage derned i sommerferien

Ville det være sikkert at tage dertil eller er det ikke til at komme rundt for beredskab eller er der normale forhold ?
UM siger at det er sikkert og der ikke er forbud såhh
Nogen der har været der ?

Vil sgu gerne ud og snorkle til en ordentlig pris smiley

Mikael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rejse til egypten hurghada
  • #1   13. maj 2016 hvis UM siger ok, så havde jeg taget af sted, måske ikke lige med mine 2 små unger, men ellers ville jeg ikke være bekymret.

Risikoen for at du dør i trafikken i Danmark er større end at tage til et land hvor der årligt sker et par terror angreb...

• #2   13. maj 2016 Har været været i Egypten , aldrig mere , for mange egypter og russer , ubehagelige mennesker på hver deres måde og jo der var da få undtagelser

• #3   13. maj 2016 Tag til Sri Lanka.

Det er nok et af de flotteste lande i verden...

• #4   13. maj 2016 #1
    Ja det er ogswå min holdning men min bedre halvdel siger hun ikke tør pga uroligheder men jeg siger jo at da det kun er badeferie og skal ligge ved stranden det meste af tiden så sker er det nu nok lige så sikkert som at ligge ved bellevu,
    Nej vi er 3 voksne der skal afsted så ikke nogen småbørn
    Hmm jeg har været der 2 gange før
    1 uge i Lusxor hvor den stod på templer og busture hele ugen
    ganske fint
    2 gang var en bade ferie i TABA det er det fedeste sted jeg har snorklet kunne ligge og kikke koreller og fisk i timevis,
    Generalt begge steder syntes jeg nu kun jeg mødte venlige mennesker , de er jo fattige i forhold til os så jo de var da påtrængende men ikke så slemt at jeg var irreteret over det,
    Ja der har jeg kikket og det er pengepungen desværre ikke til, en kollega har lige været der og han siger det er flot men klart i den dyre ende og man skal passe på man kan hurtigt komme af med mange penge for altting

• #5   13. maj 2016 Personligt vil jeg ikke rejse til et land hvor man bliver hegnet inde

• #6   13. maj 2016 Aldrig Egypten igen jeg har arbejdet i Egypten - det var det værste sted og de værste mennesker jeg har mødt, de vil have penge for alt og er generelt fjendligte over for danskere, så hellere Libyen, sev under Gadaffi føltes det mere sikkert

• #8   13. maj 2016 Jeg er vant til at rejse 200 dage om året og det er i hele verden, har dog aldrig været i Hurghada, men i det rigtige Egypten Cairo Suez og Alexandria, og det skal jeg ikke igen

• #9   13. maj 2016 Svigerfar..... Hvor fanden er de egyptere der er hjælpsomme.... Har været i Hurghada, og sharm el Sheik 2 gange, Luxor og Cairo, har ikke mødt 'en hjælpsom egypter som ikke havde en bagtanke.

Ville klart foretrække sharm frem for Hurghada.

Jeg kan faktisk godt lide at holde ferie i Egypten, men bestemt ikke pga deres venlighed eller mangel på samme.

Vi var i sharm for godt et år siden og der synes jeg man kunne mærke sikkerheden var kraftigere, uden for selve byen. Tror ikke jeg ville ta derned med vores 2 små børn i dag

• #10   13. maj 2016 P.s. Nilen turen hvor man er en uge på Nilen er en af vores bedste ferier

• #11   14. maj 2016 Vi var i Sham sidste år. De Egyptere vi var i kontakt med var alle super søde og meget hjælpsomme. Tilgengæld fik jeg Russere og skod mad nok for resten af mine dage (boede endda på 5 stjernet hotel)

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 358
    #12   14. maj 2016 #7 Svigerfar skrev med hængede CAPS LOCK tast:
    "Hurghada er et dejligt sted, jeg har haft lejlighed dernede I 6 år, og er der nede I 2mdr forår og igen om efteråret, jeg var dernede under revolutionen, og der var roligt, jeg har mange egyptiske venner og 95% af egypterne er meget venlige og hjælpsomme, men det kommer selvfølgelig an på hvordan man møder dem."

Nu kan det læses takket være Case Changer: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/case-changer/?src=ss

Kommentér på:
rejse til egypten hurghada

Annonce