669 visninger
|
Oprettet:
rejse til egypten hurghada {{forumTopicSubject}}
Hey
Nogen der lige har været i hurghada ?
Jeg tænker at tage derned i sommerferien
Ville det være sikkert at tage dertil eller er det ikke til at komme rundt for beredskab eller er der normale forhold ?
UM siger at det er sikkert og der ikke er forbud såhh
Nogen der har været der ?
Vil sgu gerne ud og snorkle til en ordentlig pris
Mikael
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.492
Risikoen for at du dør i trafikken i Danmark er større end at tage til et land hvor der årligt sker et par terror angreb...
maj 2013
Følger: 9 Følgere: 5 Emner: 11 Svar: 529
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.492
Det er nok et af de flotteste lande i verden...
okt 2004
Følger: 35 Følgere: 175 MC-er: 9 Emner: 200 Svar: 932
Ja det er ogswå min holdning men min bedre halvdel siger hun ikke tør pga uroligheder men jeg siger jo at da det kun er badeferie og skal ligge ved stranden det meste af tiden så sker er det nu nok lige så sikkert som at ligge ved bellevu,
Nej vi er 3 voksne der skal afsted så ikke nogen småbørn
Hmm jeg har været der 2 gange før
1 uge i Lusxor hvor den stod på templer og busture hele ugen
ganske fint
2 gang var en bade ferie i TABA det er det fedeste sted jeg har snorklet kunne ligge og kikke koreller og fisk i timevis,
Generalt begge steder syntes jeg nu kun jeg mødte venlige mennesker , de er jo fattige i forhold til os så jo de var da påtrængende men ikke så slemt at jeg var irreteret over det,
Ja der har jeg kikket og det er pengepungen desværre ikke til, en kollega har lige været der og han siger det er flot men klart i den dyre ende og man skal passe på man kan hurtigt komme af med mange penge for altting
nov 2006
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 183
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 110
mar 2009
Følger: 9 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 110
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.204
Ville klart foretrække sharm frem for Hurghada.
Jeg kan faktisk godt lide at holde ferie i Egypten, men bestemt ikke pga deres venlighed eller mangel på samme.
Vi var i sharm for godt et år siden og der synes jeg man kunne mærke sikkerheden var kraftigere, uden for selve byen. Tror ikke jeg ville ta derned med vores 2 små børn i dag
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.204
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 640
apr 2013
Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 358
"Hurghada er et dejligt sted, jeg har haft lejlighed dernede I 6 år, og er der nede I 2mdr forår og igen om efteråret, jeg var dernede under revolutionen, og der var roligt, jeg har mange egyptiske venner og 95% af egypterne er meget venlige og hjælpsomme, men det kommer selvfølgelig an på hvordan man møder dem."
Nu kan det læses takket være Case Changer: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/case-changer/?src=ss
rejse til egypten hurghada