1.160 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
6. dec 2005 Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
Uha ja... {{forumTopicSubject}}
nogen der kan hjælpe lidt.. har 17 timer jeg skal have brugt hurtigst muligt.. men hvordan... jeg får min nye gixer i morgen og kan slet ikke vente... nogen der ved hvad et godt tidsfordriv er... jeg har prøvet at sove men kan ikke er alt for spændt....
sep 2005
Følger: 60 Følgere: 59 MC-er: 6 Emner: 77 Svar: 628
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 1.179
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 320
skal selv til eksamen i morgen så jeg prøver også bare at få tiden til at gå så den kan blive overstået...c",)
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.125
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
ja en præmie tur hmmmmm lyder ike så tosset men hvor finder man sådan en på denne tid af dagen
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.125
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
og jeg kan slet ikke lide whisky...
hmm et møntvskeri ikke særlig charmerende
sep 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 320
altså du kunne komme forbi skolehjemmet på silke ts her er masser af præmietyre og kbh'er..c",)
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 307
René
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.125
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 265 Svar: 600
K.
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
Smiler jamen sådan en sprit ny cykel skal jo nærmest være fejlfri og perfekt nå man køber den ellers skulle man jo have købt en anden... ikke... eller er det bare mig
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.125
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 307
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.125
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
Klaus ja det er sku en fed maskine glæder mig også helt vildt...
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 447
Kommer du så i klubben på den i morgen????
Glæder mig for vildt til at se den.
Har du set at jeg har fået min TL-R oprettet???
Tror squ vi står overfor en kanon sæson ;o)
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 41 Svar: 371
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
jamen jeg går da lige ind og lurer
maj 2006
Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 169
apr 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 112
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
dec 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 609
apr 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 112
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
dec 2005
Følger: 189 Følgere: 181 MC-er: 3 Emner: 203 Svar: 4.567
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.276
Ohh, tillykke foresten, fedt at se en pige på andet end Suzuki intruder's og GSF'er
Uha ja...