742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

UPS.. VÆLT UPS.. VÆLT

Jeg havde lige besøg at en kammerat her til aften, og så stod vi i køkkenet og så kunne vi høre at der kom en Mc. Men jeg ventede ikke gæster.. kammeraten kikkede ud af vinduet og sagde.. FUCK FUCK FUCK NU VÆLTER HAN.. Jeg bor for enden af en blind vej, og der var en mand på Ca. 55 år som lige skulle lave en U vending.. og det gik sku galt. der lå han så med Overbalance med toppen at hjelmen ned i astfalden. og vi løb ud og hjalp ham op igen.. Spejl/kåbe/blink og greb fik skrammer.. og den var hentet hos forhandleren igår.. HONDA FRB 1000A fuck det var synd for ham.. jeg har sku helt ondt af det med ham...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UPS.. VÆLT
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
    #1   5. apr 2007 Surt show...

Men ok - så kan man sgu da lave en punktvending hvis ikke balancen er som den har været...

• #2   5. apr 2007 Skete der noget med ham?

Skide ærgeligt.. smiley

• #3   5. apr 2007 Ja han lignede sådan en som har kørt i sine unge dage og så er friværdien blevet brugt på ny Mc...medn de tror jo at der er 20 år igen.. men nu er det jo de ældre som er kommet i toppen af stadestikken af uheld

• #4   5. apr 2007 Han var NOGET rystet.. han væltede med 5-10 km/t så så cyklen tog det hele..

• #5   5. apr 2007 Okay, altid noget, at han ikke kom noget til!

Så må man da håbe, at han har noget forsikring, der kan hjælpe ham, hvis det er!

• #6   5. apr 2007 Prøv at spørg mc master i skanderborg om han er ved at være træt af folk der smider hans motorcykler hen af asfalten bare dem jeg kender til er 5 på en uge surt show

• #7   5. apr 2007 Den med degamle i toppen af skadestatistikken skal lige have en. Det er ikke dem, der laver flest skader, det er tilgengæld dem der kommer mest til skade - skrøbelighed i knokler og led tiltager voldsomt med årene, og man taber den beskyttende muskelmasse!

• #8   5. apr 2007 Hahaha... Knud følte sig vidst truffet smiley

Men fred være med det.. 20 eller 60.. Pas nu på Jer selv!!

Godnat.

• #9   5. apr 2007 En Honda FRB 1000 A.....

Holder med Bo, når det drejer sig om de ældre genbegyndere der skal lufte friværdien, og som er skyld i den dårlige statestik :o)
    De skal op til generhvervelse og på manøvrebane. De kom noget lettere til MC-kortet for 20-30 år siden...

• #10   5. apr 2007 Det er nu nok en blanding af bo og knuds holdning der er den rigtige vil jeg tro......

Min far er 60 år og havde også mc da han var 20. Han gik helt i panik sidste år da jeg tog kort og købte mc. Han synes det var uansvarligt og alt muligt set i lyset af at jeg har børn.

Han blev dog lidt roligere da jeg fortalte ham hvordan det foregår idag med at tage kort.

Dengang kørte man et par runder på gårdspladsen på politigården mens motorsagkyndig så på. det tog 5-10min og så skulle man fortælle lidt om cyklen.

slut. prut. finale......

• #11   5. apr 2007 Føler sgu med ham....Det må fanme være surt med en helt ny cykel smiley

• #12   5. apr 2007 Claus M
    Jeg vil give dig ret i at det nok var fordi vi havde en travlere hverdag dengang, jeg havde kun tid til 3 køretimer før jeg skulle til køreprøve til mc. men jeg var jo også trafikvant eftersom jeg havde 4 køretimer i bil. :-))

• #13   5. apr 2007 da jeg købte min første cykel en Honda CBX 550 for tre år siden, skule min far lige ud og prøve og han kørte igennem en hæk det var sku surt..

• #14   5. apr 2007 Lars (nyk M) H
    Skulle du være så uheldig at lave en skade på farmands bil så er det jo rart at have lidt tilgode. :-))

• #15   5. apr 2007 Nu er jeg jo "ung"......... ; )

Jeg tog kørekort til bil i '96 og gik til køreprøve efter 4½ køretime. Der er sgu sket lidt siden....... Og det er på bare 11 år!!

• #16   5. apr 2007 Ja der er sket meget på den front. Jeg havde 6 køretimer samt manøvrebane med sidevogn. Og det var i 1998.

• #17   5. apr 2007 2 halve timer og så en prøve, men det er rigtigt . der burde være en prøve for os yngre der er blevet ældre , jeg tog mit kort som 18 årig har ikke kørt siden prøven , jo et par gange men aldrig haft en .nu 25 år efter skulle det så være , men jo jeg var da nevøs, da jeg slæbte min dragstar 1100 ud på en prøvetur hos forhandleren jeg havde aldrig siddet på så en stor `cykel, da jeg så skulle vende måtte jeg stå af ,men det kom hurtigt igen , nu er der ingen problemer , men jeg tager heller ikke nogen chancer.

• #18   5. apr 2007 Hej !
    Jeg syntes nu lige at det er at stramme den, at de lige frem skal tvinges op til generhvervelse og på manøvrebane.
    Jeg vil sige der nu også er rigtig mange !!! Unge mennesker der tror de er verdensmester i at køre på motorcykel, og som kører med hoved under armen.
    Selv om vi er dårlige eller gode motorcyklister , kan vi alle være uheldig .
    Det der bliver farligt er når vi mister respekten, for hvor farligt det er at køre på motorcykel
    Så ja et kursus i køreteknik tror jeg alle unge som gamle vi have gavn af en gang imellem, men det skal være på frivillig basis.
    Mvh. Leif

• #19   6. apr 2007 Tvinges eller ej, risikoen for at det bliver dyrt er alligevel ret høj, om man vil betale en kørelærer fra at man øver sig på hans cykler eller om man vil skade sine egne og betale den vej, evt. med fysiske men, det skal være op til en selv. Men ingen tvivl om at det nok ville være klogest at øve sig lidt fra alfarvej hvis det er længe siden man har kørt.

Kommentér på:
UPS.. VÆLT

Annonce