383 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Er den computer værd at købe? Er den computer værd at købe?
Hej
Er kommet på den ide at det kunne være rart med en bærbar......
Hvad siger i til denne?
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4400540560
Er det en dum ide at vælge den eller er det en fin computer.. Tænker både på hvad den yder og kvalitet?
Håber i kan hjælpe lidt med erfaringer..
Venlig Hilsen Brina
0 synes godt om
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 3 Svar: 24
Men processoeren og harddisken samt rammenes str. gør vidst at jeg sagtens kunne overleve det til den pris..
apr 2006
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 18 Svar: 90
Når du kommer ud i butikken, så prøv at se på deres skilte, for der står nemlig at den ikke har 512Mb ram (det samme ned nogle af de andre pc de har derinde).. men udover det, og at du ikke kan mærke hvor faen den mousepad er(da der ikke er nogen bestemt overgang fra den og til resten af pc), så er den da udemærket.. Især da der er numerisk tastetur,(hvilket der ikke plejer at være på en 15,4"
Men her er mit råd:
gå ind og sig du gerne vil låne den. De har nemlig som nogel af de eneste, den sevice at de låner dem ud i 14 dage. fuld returret hvis det ikke er noget for dig.
Har selv haft lånt den, samt de andre mere dyre de har i butikken. men der var ikke noget som faldt i min smag, for til de priser, så skal man sku ikke være utilfreds med noget som helst!!! bare tilbage i hovedet på dem igen:-)
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 347
jeg sparede næsten 3000 på mit fjernsyn selvom de havde sat det ned i fona
jul 2005
Følger: 43 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 90 Svar: 1.152
Men hvis det er fordi du gerne vil have en der er rimeligt fremtids-sikret, så kig på denne:
(link fjernet)
Den er altså møg lækker.
mar 2005
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 4 Emner: 59 Svar: 198
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 68
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 156 Svar: 907
At den skal være ok hurtig...
min.1gb ram
gerne en harddisk på omkring de 100gb.. Da man jo ikke altid har en ekstern med.
Dvd brænder
Firewire.(MEGET VIGTIGT)
I må gerne komme ned nogle byd:)
Er den computer værd at købe?