383 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Er den computer værd at købe? Er den computer værd at købe?

Hej

Er kommet på den ide at det kunne være rart med en bærbar......

Hvad siger i til denne?
http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4400540560

Er det en dum ide at vælge den eller er det en fin computer.. Tænker både på hvad den yder og kvalitet?

Håber i kan hjælpe lidt med erfaringer..

Venlig Hilsen Brina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gravearbejde rende der er 15 cm bred og 30m lang 40cm dyb. 3.000 kr.
  • Tapere væg samt tilbud på maling af hele stuen 1.000 kr.
  • Beskæring / klipning af hæk kirsebær laurbær 3.800 kr.
  • Ukrudt og flyt jord og ny græs 5.000 kr.
  • Udskiftning af wc 8.500 kr.
  • Diverse indflytningsopgaver 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er den computer værd at købe?
  • #1   31. maj 2007 Helt sikkert en fair pris dog har de DiamondView skærme, nogen synes det er en fordel, men hader det personligt, da man tit er ude for at man sidder og spejler sig i skærmen..

Men processoeren og harddisken samt rammenes str. gør vidst at jeg sagtens kunne overleve det til den pris..

• #2   31. maj 2007 hehe...
    Når du kommer ud i butikken, så prøv at se på deres skilte, for der står nemlig at den ikke har 512Mb ram (det samme ned nogle af de andre pc de har derinde).. men udover det, og at du ikke kan mærke hvor faen den mousepad er(da der ikke er nogen bestemt overgang fra den og til resten af pc), så er den da udemærket.. Især da der er numerisk tastetur,(hvilket der ikke plejer at være på en 15,4"

Men her er mit råd:
    gå ind og sig du gerne vil låne den. De har nemlig som nogel af de eneste, den sevice at de låner dem ud i 14 dage. fuld returret hvis det ikke er noget for dig.

Har selv haft lånt den, samt de andre mere dyre de har i butikken. men der var ikke noget som faldt i min smag, for til de priser, så skal man sku ikke være utilfreds med noget som helst!!! bare tilbage i hovedet på dem igen:-)

• #3   31. maj 2007 nu er jeg i den overbevisnnig at man ikke skal købe sådan nogle ting i de butikker, da du med garanti kan finde den billigere et andet sted. de er generelt dyre synes jeg.

jeg sparede næsten 3000 på mit fjernsyn selvom de havde sat det ned i fona

• #4   31. maj 2007 Det ser da meget fin ud..
    Men hvis det er fordi du gerne vil have en der er rimeligt fremtids-sikret, så kig på denne:

(link fjernet)

Den er altså møg lækker.

• #5   31. maj 2007 brug dog edbpriser.dk istedet for de skide grådige butikker..der er meget at spare

• #9   31. maj 2007 www.laptopworld.dk

• #10   31. maj 2007 Mit krav til den er.
    At den skal være ok hurtig...

min.1gb ram
    gerne en harddisk på omkring de 100gb.. Da man jo ikke altid har en ekstern med.
    Dvd brænder
    Firewire.(MEGET VIGTIGT)

I må gerne komme ned nogle byd:)

Kommentér på:
Er den computer værd at købe?

Annonce