{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Minecraft kæmpe problem
  • #2   12. maj 2019 Øh, jeg spiller ikke nogen spil nogen steder, trykker ikke på EXE filer eller af installerer noget jeg vil beholde.

    Det er muligvis til at hente via en server et sted.
    han har fået nyt installeret og må nu starte forfra, 10 mdr "arbejde" spildt, om man så må sige. Humøret blev bedre efter en is og en balje popkorn.

    Nu tager vi ud på Vejlevej i Kolding, de har bygget en TRANSFORMER af gamle biler, 10 meter høj siges det, og så til min gamle mor med en blomst.

    Go søndag assholes smiley


  • #4   12. maj 2019 Ved https://fluppyhost.dk/ har de backup og flink support, så hvis han havde sin server der er jeg sikker på at det hele ville kunne have været kørt ind fra backup.


  • #5   12. maj 2019 Min ældste på 12 siger "Når han har afinstalleret det helt kan han ikke genskabe det han har gjort i single player, men hvis han spillede multiplayer har han det gemt"

  • #6   12. maj 2019 Ak ja, ak ja-teknologiens uindskrænkede magt..
    Hvis du har en tennisbold, og en stump 1x4" forskallingsbrædt liggende, så lad knægten snitte et boldbrædt. Derefter samler han gutterne, til en ordentlig gang rundbold..
    Det er både sjovt, giver frisk luft, masser af motion, og det er der mig bekendt endnu ingen der har taget skade af..
    Bare et forslag, og god søndag..;);)


  • #8   12. maj 2019 Det hele kom tilbage da han begyndte på en ny verden, så var der lige pludesli 150 verdener mere, han var overlykkelig.

    Rundbold??? Gutterne??? De sidder alle med mobil og spiller, så det er ikke nemt.


  • #9   12. maj 2019 Så var aftenen reddet smiley

    Fandt I transformeren på Vejlevej? Det lyder da sjovt, måske man skulle kigge forbi


  • #10   13. maj 2019 Ja, vi fik taget billede hvor vi stod inde mellem benene på den, 7 meter høj er den og den vil være der permanent, super godt lavet, af krumtappe, bærearme, ja alt hvad der er på en bil, en mc, en knallert, helt sikkert noget for alle mænd og deres drenge.

Kommentér på:
Minecraft kæmpe problem

Annonce