1.248 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 42 Svar

hvordan f***** hvordan f*****

Ja ja, brok brok brok, i know... men hvordan f***** kan en cykel eller hvad man kalder den som denne komme ind:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19035

det er da fuldstændig latterligt at en knægt kan komme ind med et eller andet jern og to hjul.. når andre bliver afvist fordi deres billeder ikke er særlige tydelige, til trods for at de da har en MOTORCYKEL...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan f*****
  • #1   28. nov 2007 K2> STFU..... smiley

Tinnie> Enig, men har totalt opgivet...folk kommer ind med hvadsomhelst...minus ting ligner en scooter..SÅ står MC folket af...åbnebart...

• #2   28. nov 2007 he he,Tinnie - det blir måske til en cykel engang:-)
    Så den godt - og personligt er jeg da egentlig ligeglad - meeen tænkte da godtnok hvon´f....han kunne komme ind...for jeg blev først godkendt ved 5 forsøg??? ...men hva,....sån er der jo så meget..
    Må da ta´hatten af for gutten - noget af et projekt han har sig der:-):-)

• #3   28. nov 2007 Hva faen, når 4 hjulede ATV, som kan indregistreres som biler kan komme ind, så hvoff ikk?

Personligt tror jeg aldrig den bliver til MC igen, men ser frem til at se dem forsøge

• #5   28. nov 2007 UD MED HAM

• #6   28. nov 2007 Jeg er sku ikk forbavset,alt det crap det vælter ind med for tiden.....
    Cykler der intet har noget som helst at gøre med det, jeg vil mene er en mc....
    Men hvad fa´en når atv´er og små kinacrossere kan komme ind,hvad er der så galt med en fuldstændig udbrændt kværn?
    De er på samme trin i min verden!

• #7   28. nov 2007 men den har da intet med en motorcykel at gøre... bliver det måske engang, men hvad skal han have den her inde for så længe den ikke kan spor andet end at dreje hjulet med håndkræft??

men knægten er 16... måske han når at sætte en motor i til han bliver gammel nok..

• #8   28. nov 2007 Skal forøvrigt lige feje for egen dør først.
    Siger reglerne ikke cyklen skal være ens egen ? Og hvordan er den ens egen ? At man har reg.papirer ? Øh.....har jeg ikke..før om et par md. ?
    Men kan godt se den ATV betragtning...det er jo en BIL (det er Goldwings også..men den lader vi ligge hehe)

• #9   28. nov 2007 peter, hehe den er da mere cykel end denne..

michael, kan ikke komme nogen vegne med det link.. ?

at cyklen er ens egen.. det er vel ikke det samme.. har du købt og betalt den er det vel din.. hvis alt afhænger af papirene lyder det godt jeg har lars' papir på kawa'en i min mappe, så det er altså min?? :o) ej, jeg forstår hvad du mener.

• #10   28. nov 2007 det er sku da en mc. og han skal sku da ha en aplause for at gi sig igang med projektet, du kan da ikke være nervæs for at den skal få højere stemmer endn dig. han skal da ha lov til at blive.

• #12   28. nov 2007 Mener da også den er fuldt velkommen.. det er et projekt.. og det bliver da fantastisk hvis den kommer op og køre igen.. Hvorfor folk er så negative handler vidst mere om at ejeren er 16...

• #13   28. nov 2007 Teddy, det har intet med stemmer eller være nervøs at gøre.. mit problem er at en knægt med en klump jern bliver stemt ind..

hvis den bare skal males kan jeg se at hondaerne alligevel er fine så, hehe..

jamen peter.. hvad er nu problemet i at have mere end en cykel? jeg har to og bruger dem.. men så må jeg da hellere sælge den ene!?!

ja det er et projekt.. kan vi så ikke lave www.projektgalleriet.dk - når de så er færdige der inde kan de komme her ind eller hvor de hører til...

"ud (link fjernet) ham skal man ikke stolle for meget på" - der kan jeg ikke se andet end min egen side..

• #14   28. nov 2007 k2.. ang. det projekt... så kan man da vent med at oprette den til det er en motorcykel..

• #15   28. nov 2007 ahhh... ja ja..jeg ser smiley

god ide peter,, så jeg jeg en hel til salg i alt, måske nogen kan bygge den sammen...? et nyt projekt! ;o)

• #16   28. nov 2007 hehe peter... SÅ har vi fået nok af dit privatliv ;o)

• #17   28. nov 2007 hehe nej det kommer jo ikke bag på os :o)

det er godt med noget komisk blandt alt det her brok.. ;o)

• #18   29. nov 2007 Jeg kan godt nok ikke se nogen grund til at blive forarget..

Det er sku værre med folk der lejer en ducati hver gang de rejser til thailand ( hvor det koster ca 300kr om dagen ) og bilder folk ind at det er DERES " ferie - mc " som kun står i deres sommerhus dernede.. right..

Jeg keder mig ihjel , hvis jeg kun kan kigge på totalt nypudsede , nærmest fabriksnye maskiner.. jeg vil da hellere end gerne se hvordan maskinen er blevet til, renoveringer / ombygninger og den slags..

• #19   29. nov 2007 Han skal da bydes velkommen med kyshånd. Det er jo ikke lige frem en knallert eller en hest. Så jeg vil sige han strategisk har placeret sig rigtig ved at oprette den på MCG.

Intet problem for mig, får sgu ikke ondt i røven over et spændende projekt.

• #21   29. nov 2007 Hold da op hvor er der mange "Motorcykelgalleri-politibetjente".
    FÅ JER ET LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #22   29. nov 2007 Kære Hr Moralens Vogter (aka Hr. Betjent)

Jeg vil i denne situration påpege at indstemning sker efter demokratiske principper, derved kan man tage i betragtning at demokrati er den mindst dårlige styreform.

Deres indlæg vedrørende utilfredshed omkring indtsmningen af den pågældende Cagiva, kan under ingen omstændigheder tages seriøst.

Det skal derfor påpeges at undertegnede er fuldstændig med Hr. Jacob L.

Som slut vil jeg citere denne....
    Hold da op hvor er der mange "Motorcykelgalleri-politibetjente".
    FÅ JER ET LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #23   29. nov 2007 smiley

• #24   29. nov 2007 Hey, du ved alkohol får det bedste frem i folk smiley

• #25   29. nov 2007 he he ja sq smiley
    Er sat i værk smiley

De er jo næsten lige grimme :S

• #26   29. nov 2007 He he Merlingen ryger somom der er ild i den, så det er en rigtig Battle of Smoking Uglyness smiley

• #27   29. nov 2007 Han er da i mine øjne særdeles velkommen.

Det er et fint projekt, som i mine øjne er langt mere spændene end en kedelig original fabriks fremstillet købemaskine.

• #28   29. nov 2007 Jeg vil give Tinnie lidt ret, hvorfor ikke vente til den er færdig. Og så komme med før og efter billederne, men på den anden side. Synes jeg sku det er frisk, at gå igang med det når man er 16 år. Og man har det som projekt med sin far, jeg lavede sku meget sammen med den gamle i de dage. Det var pisse skægt, og der kom da som regel noget godt ud af det. Og Peter K3, hva nu hvis man rent faktisk har to cykler... Hvilken skal jeg slette...?...:-)

• #29   29. nov 2007 Nu hvor vi er i gang, skal vi så ikke ha den der med ATV'er og crossere igen.... Jeg hader personligt 2-taktere!!!!!!!!!!

smiley

• #30   29. nov 2007 he he, jammen jammen, alt den røg og alt det der raaa-ta-ta-ta-taaa-ta .. :S ... Og så det at de har så mange heste i forhold til kubikkerne.... IT'S NOT FAIR smiley

• #31   29. nov 2007 Der er også de der tyske mc'er puuuh ha :P..

Og så skovlen under Russerne!!!!!!!!!!!! så vi ikke skal se på mere Ural-Sex smiley

• #32   29. nov 2007 Men det værste det er sq de der wankler.... ALtså for helvede det har jo INTET med en mc-motor at gøre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men ham her : (link fjernet)
    han må godt blive

smiley

• #33   29. nov 2007 Ja og hvad så med den her: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1619

Det var også et projekt - og se hvad den blev til.

Giv dog den knægt en mulighed for at bruge MCG.dk til at lære noget og få nogle gode kontakter.
    Selv om det tyder på det kan blive svært for ham.

• #34   29. nov 2007 Fernis---> Hvis du tager dine "ondt -i-røven-briller" på, kan du så ikke godt se det unfair i at en knægt på 16 har købt noget der kan blive til en mega fed maskine for 5-10k. smiley

Han har sq min opbakning..... 100%..

• #35   29. nov 2007 Jeg syntes sq han er lige så velkommen som en R1'er eller en Gixxer :DD

• #36   29. nov 2007 he he.....holdt kæft hvor jeg elsker jer alle sammen her inde.hvis det ikke er den ene så er det den anden
    der laver fis med min profil.og ham med det ubrændte
    lig af en mc er meget velkommen her når han er gammel
    nok til at kører på en motor cykel for på hans profil
    står der at han kun er 16 år men det kan jo være en fejl
    ......håber at jeg får lov til at blive her inde....he he he
    ...mvh betski

• #37   29. nov 2007 Jeg er sku ligeglad om han er 12....
    Hvis han har intresse i motorcykler skal han sku nok få min hjælp.

Jeg kan ikke få "ondt i røven" af det. Og nej. De briller har vi desvære ikke i min famile. Dem måtte vi ikke få for min mor.
    Det lader vi de andre dumme Dane om. :OP

Ja der skal være visse regler her på mcg.dk - men der er da mange som har haft et "lig" som folk har brokker sig over. Men nu er de fede motorcykler. Så hva fanden..... Lad os da hjælpe knægten til at få lavet den til en fed mc og byde ham velkommen i mc veden i stedet for at dømme ham. Alt starter med en drøm og et mål.
    Det er ikke allle der har råd til en fed, ny, og stor mc. Vel.

Det kunne jo også være han gør det for at lære noget om teknik og motore i modsætning til mange andre som knap nok kun kan køre på dem og ikke ved en skid om deres mc.

• #38   29. nov 2007 Jammen jag kan kun sige at jeg er fuldstændig enig Fenris, he he og jeg har heller ikke ondt-i-røven-briller... jeg har en anden egenskab In-your-face-enterface smiley

BTW, jeg kommer nok også snart med et project :S Håber den bliver accepteret smiley

• #39   29. nov 2007 Har tænk på at sende nogle af mine dele fra min plæneklipper til forkromme og pulver lak. Måske også et andet "styr" på den og et powerfilter.
    Så må vi se om den kommer ind. :OP

Gad vide om man kan få brede "dæk" og nogle fede fælge.... :OP

• #40   29. nov 2007 Kim L: Og franske "brandbiler" De brænder jo op på stribe - men det er jo også fransk. (bare tag vores "prins" - så kan man jo se hvad det folk kan "udrette")

• #41   29. nov 2007 enig med dig k3 . peter (humlebæk) r

• #42   1. dec 2007 Øv! Så frem til at følge den... det er da mere spændende at følge sådan et projekt, end at se nyeste raket før og efter rizoma.

Jeg så hellere at bilerne (ATV) blev sparket ud, de har INTET med motorcykler at gøre..

• #43   1. dec 2007 Kim, det har intet at gøre med at vinde noget.. jeg forstår bare ikke at sådan en kommer ind her.. i øvrigt er jeg IKKE en af dem der har fået ham udstemt.. ved ikke engang hvordan man gør! hvilket sikkert også er fint nok. men at den er blevet slettet forstår jeg skam godt.

• #44   1. dec 2007 Michael jeg har som sagt forståelse for at han blev stemt ud!
    kim, mig eller ej, det er da bedøvende ligegyldigt! under alle omstændigheder er der jo andre end mig der synes han burde ud.. joke, jaja... lad os sige det hvis dét kan give dig en god weekend!
    kan ikke se hvad Jeres prolem er, I kan jo lade være med at skrive i denne tråd hvis det er.

• #46   2. dec 2007 Ondt i røven eller ikk over Cagivaen..........
    DEN DRENG HAR MERE NOSSER END MANGE HAR HERINDE.... GO PATRICH.......DU KAN KLARE DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentér på:
hvordan f*****

Annonce