1.084 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvordan er suzuki gsx 600 F? Hvordan er suzuki gsx 600 F?

Jeg står og er ved at handle MC. Havde først kigget på en honda vt 600 c. Men vil gerne have en man kan kørere længere ture på, så har kigget lidt på en suzuki gsx 600 F. Ved godt det er to vidt forskellige maskiner men er der nogle der har erfaring med den suzuki som evt. Kan sige om de er tilfredse med deres.

Fortsat god aften smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan er suzuki gsx 600 F?
  • #1   20. mar 2014 Jeg har en gsx600f årgang 2000.
    Jeg er meget tilfreds med min, og den har kørt 45000km og det er uden problemer.
    Jeg kører både til og fra arbejde og bruger også nogle weekenden på den ( når familien tillader det ).
    Jeg kører mc for at få nogle gode oplevelser, og ikke nødvendigvis at køre race, men så vælger man også en anden type cykel.
    Alt i alt så for man meget cykel for pengene, det er dog gammeldags teknik, men så er det også gennem prøvet smiley

• #2   20. mar 2014 Det lyder godt smiley

• #4   20. mar 2014 Jeg har kørt 8 sæsoner på en gsx600f fra 2003 og har kun godt at sige om den. Super pålidelig maskine smiley

• #5   20. mar 2014 Jeg har haft 3 stk... Designet har den fået nogle hug for...

Som skrevet overrasker den ikke.. Men den gør det rigtig godt...

Husk at prøve en inden du køber..

• Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 127
    #6   20. mar 2014 den er pæn.. set fra siden smiley resten er grim mås, og thepotte look. Men sikkert pålidelig og billig i anskaffelse.

• #7   20. mar 2014 Jeg fik min i foråret 2012 hvor jeg også fik mit pap senere på året, den er fra 98 og på speedometeret har den trillet 99.999 så den så har fået nyt speedometer i. og jeg har kørt 38.000 km på den siden jeg fik den, uden problemer overhovedet og den spinner som en mis smiley har dog brugt en del penge på den i vinteren 2012 hvor den bla. fik nye lejer i begge hjul, nye kronrørslejer. og nye/brugte tændspoler. jeg er rigtig glad for den, sidder rigtig godt på den. jeg forstår ikke helt hvorfor folk siger den er grim hehe smiley jeg kunne godt tænke mig en nyer model i 750 ccm

• #8   21. mar 2014 Jeg ville kigge efter en 750 for at være lidt fremtidssikret..
    Men allerhelst ville jeg nappe sådan en

http://m.123mc.dk/suzuki-gsx-1100-f/mcid-73191s3

• #9   21. mar 2014 Der er mange forskellige tråde om den gsx600f herinde.

Kommentér på:
Hvordan er suzuki gsx 600 F?

Annonce