{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC tøj - anbefaling?
  • #1   16. apr 2023 Det er så individuelt som noget kan være og afhænger blandt andet af kørestil, motorcykel type mv.
    Personligt kører jeg kun i godt vejr, og har gennem mine erfaringer valgt læder.
    Pasformen er bedre for mig, og tøjet blafrer ikke det mindste med motorvejshastigheder.

    Jeg kørte heldragt i en del år, men har nu 2delt så det kan lynes op ved stilstand for øget bevægelighed.

    Jeg er ved at anskaffe et par lette mc Jeans til et mere komfortabelt weekend sæt.

    Af mærker kører jeg med Revit og Arlen Ness, men er ikke religiøs omkring det så længe beskyttelses indlæg og godkendelser er på plads.


  • #2   16. apr 2023 Nu skrives der "sko", men støvler er generelt sikrere.
    Har dog selv både sko og støvler af forskellig slags.


  • #3   16. apr 2023 #2 det var en fejl. Mener selvfølgelig støvler.

  • #4   18. apr 2023 jeg foretrækker læder, 2 delt dragt.

  • #5   19. apr 2023 hej,nu ved jeg ikke hvad størelse du bruger, købte en mc der fulgte 2 sæt tøj med i størrelse L,fine sæt der næsten ikke er brugt,en læder jakke,spidi 52 factory,L, og covboy bukser louisy l 34,,og en to delt,sæt,rolett,racewear ,med air ventilstion, der er også extra ryg skjold,L,vi finder en god pris hvis,

  • #6   20. apr 2023 Hvis du kun skal have et sæt tøj, vil jeg klart vælge noget tekstil. Evt. med membran. Jeg har et Dainese Goretex-sæt til salg, hvis det var noget.

Kommentér på:
MC tøj - anbefaling?

Annonce