690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Mc mekker under uddannelse søges Mc mekker under uddannelse søges

Hej.

Jeg vil rigtig gerne i kontakt med en der er igang, eller skal til at igang med uddannelsen til Motorcykel mekaniker. Jeg har en masse spørgsmål, som jeg rigtig gerne vil have svar på!

Håber én eller flere kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

Mvh jimmy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc mekker under uddannelse søges
  • #1   29. apr 2008 spør løs jeg er auto mekaniker men skulle entlig have vert mc mekaniker så jeg kan i hvertifald svar på en del jeg hved hvertifalg at det er meget sver at få en lære plads jeg har søgt mindst 10 steder men ingen manglet nogen lærling

• #2   29. apr 2008 Hej Brian.

Netop lige en af tingene............det med lærerpladsen!! Det er jo desværre det der holder en tilbage, på at gå igang med uddannelsen. Var det også det der fik dig til at springe fra? Hvor kommer du fra i landet? Hvor længe siden var det du søgte, skulle have været igang?

Hvad er de typiske svar man får, når man søger?

Mvh jimmy

• #3   29. apr 2008 Hey Jimmy

Hvad vil du da gerne spørge om..?, er selv startet i lære som mcmekker her november... smiley