690 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Mc mekker under uddannelse søges Mc mekker under uddannelse søges

Hej.

Jeg vil rigtig gerne i kontakt med en der er igang, eller skal til at igang med uddannelsen til Motorcykel mekaniker. Jeg har en masse spørgsmål, som jeg rigtig gerne vil have svar på!

Håber én eller flere kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

Mvh jimmy

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc mekker under uddannelse søges
  • #1   29. apr 2008 spør løs jeg er auto mekaniker men skulle entlig have vert mc mekaniker så jeg kan i hvertifald svar på en del jeg hved hvertifalg at det er meget sver at få en lære plads jeg har søgt mindst 10 steder men ingen manglet nogen lærling

• #2   29. apr 2008 Hej Brian.

Netop lige en af tingene............det med lærerpladsen!! Det er jo desværre det der holder en tilbage, på at gå igang med uddannelsen. Var det også det der fik dig til at springe fra? Hvor kommer du fra i landet? Hvor længe siden var det du søgte, skulle have været igang?

Hvad er de typiske svar man får, når man søger?

Mvh jimmy

• #3   29. apr 2008 Hey Jimmy

Hvad vil du da gerne spørge om..?, er selv startet i lære som mcmekker her november... smiley

• #4   29. apr 2008 jeg kommer fra silkeborg så det er i østjyland. ja jeg mådte finde noget andet da jeg kun fik afslag for jeg stod og var fertig med grundforløbet og skulle vider i livet. men jeg snakket med en mand der sage at en stor grund til at værkstedern ikke er så vilde med at tage lærlinge ind er at man hurtig kan komme til at ødelække for mange penge og dem der søåger er for unge alså mellem 16 og 18 år. men det jeg så har tenkt mig er at når jeg er fertig inde hved militæret er at jeg så hvil prøvee og søge i gen for så har jeg jo en god bagruns viden og jeg kan få over 2 års maridt på udanlsen.

• #5   29. apr 2008 >Charlotte Evighedssingle & Engel fra amager
    Hjælpe-Administrator< Hej :o)

Jo altså det vigtigste af alle spørgsmålene er sådanset...........Er det overhovedet muligt at opdrive en lærerplads i dk? Er der noget der hedder skolepraktik? Hvornår var det du sagde du skulle starte på uddannelsen?

Du må meget gerne skrive til mig PB med alt du ved om disse emner, eller bare alt du ved om uddannelsen. Det vil gøre min overvejelser MEGET mere overkommelige. Har villet være mc mekanniker siden jeg var i praktik i 8 klasse.......mennnnn så kom der lige noget gymnasie og 4 år i hæren i vejen.........men det gør vel heller ikke noget med lidt livserfaring :o)

• #6   29. apr 2008 Jeg startede d.12 november 2007 og er færdig d.11 maj 2011... smiley

Kommentér på:
Mc mekker under uddannelse søges

Annonce