{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

stigning af mc priser til foråret`? {{forumTopicSubject}}

hej MCG-.

sad og snakkede med en kammerat den anden dag. og han sagde det var nu jeg skulle købe min mc da der helt klart ville stige til foråret.

noget nær der ligner 10-20k.

er det sandt? stiger de tilsalg stilte mc'er godtnok så meget bare pga det er ved at være sol og sommer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stigning af mc priser til foråret`?
  • #1   13. nov 2008 ja det er nu du kan gøre en go handel.... forhandlerne skal ha tømt deres lager så der er plads til de nye modeler......

• #2   13. nov 2008 Jeg har min til salg nu, og det er kun fordi det er vinter, han er så billig. smiley
    Sætter den hvertfald 8 kilo op til sommer, hvis det kan gøre det. For der er alle ude at lede og de fleste er somregl lidt villigere til at smide lidt mere, det er bare så dumt. Men sådan er det bare. smiley

Det er også fordi at de måske ikke har noget sted at få den ind, men 90% af de danske MC-forhandlere tilbyder opbevaring og olieskift for ca 2 kilo, så det kan godt svare sig. smiley

En minus ved at købe så sent her er at du næsten ikke kan få en prøve tur..

• #3   13. nov 2008 Mht brugte MC'er .. er det købers marked om efteråret og omvendt om foråret.

• #4   13. nov 2008 ja den er jeg helt med på.. MEN. hvis de så ikke kommer a med dem nu. bliver de så dyre til foråret også selvom de stadig skal ha nye ind?

• #5   13. nov 2008 ja der skal til at ske noget hvis der skal købes inden sne osv kommer frem.. så er det ikke nemt at prøve mcer mere..

hmm tænke tænke.. godtvære man snart sku vælge en ud a flokken hvis de priser vi har nu er bunden smiley

• #6   13. nov 2008 ja selvfølgelig gør de det..... men hva er det for en maskine du har kikket på......

• #7   13. nov 2008 gsxr k7 750. i blank/mat sort.

og lige et tillægs spørgsmål smiley ville i heller gi 5k mere for 2000km mindre på bagen? 7000km - 5000km?

ved ikke hvorfor jeg lige har fået i tankerne at en mc der har kørt 7000 er meget?

• #8   13. nov 2008 okay fin maskine du har valgt dig..... hva må den koste..... dit sidste spørgsmål.... det kommer jo helt an på hvordan den er passet og plejet....og 7000km er ingen ting for en mc

• #9   13. nov 2008 Om den har gået 5000, 7000 eller 15000 er for mig inderligt ligegyldigt i en købssituation.
    Tag den med mest udstyr til prisen - forudsat at de begge er i fin stand for alderen, dvs. stort set som nye.

• #10   13. nov 2008 hmm det kan godt være jeg bare skulle følge det råd med at bruge 2k på udstyr smiley

jamen ved ikke helt med prisen endnu.. det svinger helt vildt syntes jeg.

og om det skal være en 600 eller 750 kan jeg heller ikke helt bestemme mig for endnu:(

• #11   13. nov 2008 Er det din første MC?
    I så fald, så find lige ud af hvad den koster dig i forsikring inden du køber den.

• #12   13. nov 2008 forsikring og det hele er der styr på.. det koster lidt ja smiley men det sku der være helt styr på-- og de er lige glade med om det er en 600 eller 750.

• #13   13. nov 2008 Jaaa, hvornår handler man og hvornår er det bedst.
    Du starter ganske godt, med at udse dig en mc du vil have : gsxr k7 750. i blank/mat sort.
    - næste step - financieringen - gå i banken og lån pengene, hvis de ikke lige liger på bordet og venter.
    Dernæst: hvad koster de brugte og hvad har de kørt - ofte private, som pt er til at handle med
    Ny: hvad står der hos SAMTLIGE suzi forhandlere og hvad koster de. De store forhandlere er svære at få til en god handel, da de oftest har en god likviditet, mens de mindre, der ofte kører på en kassekredit, er åbne for at komme af med mc´en, dvs en god handel.
    Husk nu : vær iskold, du har alle kortene ( og pengene ) det gør ikke noget at forlade forretningen, med minen i " fornærmet". - han skal nok komme efter dig ( hvis han vil handle ) hvis ikke - så er han for dyr.
    Får du ikke handlet nu, så står der altså K7 på maskinen, når vi striver 09, og så kan du formentlig også gøre en god handel, når de nye modeller vælter ind.
    God fornøjelse og velkommen på mc.

• #14   13. nov 2008 mange tak torben smiley

• #15   13. nov 2008 Som andre skriver så er der købers marked når sæsonen slutter og omvendt når foråret kommer - sådan plejer det at være...!!!!
    Hvis jeg var dig ville jeg nu vente til foråret denne ene gang pga "danmarks økonomiske krise".
    Der er mange som har sat sig i alt alt for meget gæld og dermed bliver folk folk mere og mere sulten for at komme af med deres mc... Så som sagt: slå kold vand i blodet og vær tålmodig - så er jeg 100% overbevist om at du kan få den en meget billig k7 1-2 måneder inde i den næste sæson.

Kan allerede se nu på brugtmarkedet at priserne er dumpet en del - også mere end normalt og det er jo lige netop fordi at nogen har brugt flere penge end hvad godt er...

Held og lykke med dit mc køb smiley

• #16   13. nov 2008 Hvis du er heldig kan du vel redde dig en lettere brugt k7 750 for lige omkring 100.. der er jo så mange af dem at man kan fodre svin med dem smiley

Kommentér på:
stigning af mc priser til foråret`?

Annonce