703 visninger
|
Oprettet:
stigning af mc priser til foråret`? {{forumTopicSubject}}
hej MCG-.
sad og snakkede med en kammerat den anden dag. og han sagde det var nu jeg skulle købe min mc da der helt klart ville stige til foråret.
noget nær der ligner 10-20k.
er det sandt? stiger de tilsalg stilte mc'er godtnok så meget bare pga det er ved at være sol og sommer?
nov 2005
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 424
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 90
Sætter den hvertfald 8 kilo op til sommer, hvis det kan gøre det. For der er alle ude at lede og de fleste er somregl lidt villigere til at smide lidt mere, det er bare så dumt. Men sådan er det bare.
Det er også fordi at de måske ikke har noget sted at få den ind, men 90% af de danske MC-forhandlere tilbyder opbevaring og olieskift for ca 2 kilo, så det kan godt svare sig.
En minus ved at købe så sent her er at du næsten ikke kan få en prøve tur..
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 931
jul 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 23
jul 2008
hmm tænke tænke.. godtvære man snart sku vælge en ud a flokken hvis de priser vi har nu er bunden
nov 2005
jul 2008
og lige et tillægs spørgsmål
ved ikke hvorfor jeg lige har fået i tankerne at en mc der har kørt 7000 er meget?
nov 2005
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 1 Svar: 2.826
Tag den med mest udstyr til prisen - forudsat at de begge er i fin stand for alderen, dvs. stort set som nye.
jul 2008
jamen ved ikke helt med prisen endnu.. det svinger helt vildt syntes jeg.
og om det skal være en 600 eller 750 kan jeg heller ikke helt bestemme mig for endnu:(
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
I så fald, så find lige ud af hvad den koster dig i forsikring inden du køber den.
jul 2008
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.088
Du starter ganske godt, med at udse dig en mc du vil have : gsxr k7 750. i blank/mat sort.
- næste step - financieringen - gå i banken og lån pengene, hvis de ikke lige liger på bordet og venter.
Dernæst: hvad koster de brugte og hvad har de kørt - ofte private, som pt er til at handle med
Ny: hvad står der hos SAMTLIGE suzi forhandlere og hvad koster de. De store forhandlere er svære at få til en god handel, da de oftest har en god likviditet, mens de mindre, der ofte kører på en kassekredit, er åbne for at komme af med mc´en, dvs en god handel.
Husk nu : vær iskold, du har alle kortene ( og pengene ) det gør ikke noget at forlade forretningen, med minen i " fornærmet". - han skal nok komme efter dig ( hvis han vil handle ) hvis ikke - så er han for dyr.
Får du ikke handlet nu, så står der altså K7 på maskinen, når vi striver 09, og så kan du formentlig også gøre en god handel, når de nye modeller vælter ind.
God fornøjelse og velkommen på mc.
jul 2008
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 41 MC-er: 6 Emner: 34 Svar: 172
Hvis jeg var dig ville jeg nu vente til foråret denne ene gang pga "danmarks økonomiske krise".
Der er mange som har sat sig i alt alt for meget gæld og dermed bliver folk folk mere og mere sulten for at komme af med deres mc... Så som sagt: slå kold vand i blodet og vær tålmodig - så er jeg 100% overbevist om at du kan få den en meget billig k7 1-2 måneder inde i den næste sæson.
Kan allerede se nu på brugtmarkedet at priserne er dumpet en del - også mere end normalt og det er jo lige netop fordi at nogen har brugt flere penge end hvad godt er...
Held og lykke med dit mc køb
aug 2007
Følger: 42 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 549
stigning af mc priser til foråret`?