440 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Zx6R frontkåbe og lygter Zx6R frontkåbe og lygter

sidder og leger lidt med tanken om at måske sætte en årgang 2000 frontkåbe og lygter på min årgang 1997. Har fundet en brugt kåbe til omkring 900kr og så et sæt forlygter. Men har lige et par spørgsmål?

Vil det overhovedet kunne lade sig gøre?

Kan man skifte "linserne" på en forlygte...de er nemlig lettere temmelig ridset/flækket på den lygte jeg har fundet!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Zx6R frontkåbe og lygter
  • #3   25. feb 2009 Hehe...godt forsøg Mikkel;) Kan såmænd også godt lide min front, men syntes bare det er lidt "gammeldags" med den forlygte. Og tror måske at '00 fronten kan passe på sådan forholdsvis simpelt og har de lidt frækkere dobbelt lygter;) Btw...du står ikke og mangler en Peterson Strobostomp Stage tuner, Mikkel? Har en billigt stil salg.

Jacob B> Ja nu må vi lige se om det bliver til andet end tanken. Men ellers skal jeg nok:) Har lige kommet undertail på bagenden.

• #5   25. feb 2009 Mikkel> Hehe...kan jo se både på din profil og på dit billede at du spiller spade, så tænkte det måske havde interesse;) kom jeg bare lige i tanke om jeg har en stagetuner til salg: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=58659041

• #7   25. feb 2009 Hehe...var også bare en tanke;) Bruger den ikke selv, da jeg ikke selv spiller med band længere.

Men for lige at få tråden tilbage på sporet...kunne godt stadig bruge noget hjælp og nogle meninger!

Kommentér på:
Zx6R frontkåbe og lygter

Annonce