{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

CB400F - Hvad kan jeg? {{forumTopicSubject}}

Halløj smiley

Jeg er helt nybegynder inden for mc-verdenen - men jeg har både hovedet og hænderne skruet godt fast. Lige nu har jeg en CB400F a '75, og den er da i fin stand - men der er småting, der kunne forbedres - f.eks. for- og bagskærm.

Men er der andre ting jeg kan gøre på sådan en svend for at få den til at se federe ud? - Motoren har lidt ir, er det noget man kan ordne selv? - Cromet, hvordan får jeg det til at skinne godt og grundigt?

Har i andre forslag til lir jeg kan komme på den? - Altså ikke noget overdrevet! Den skal beholde sin originalitet. Men bare noget der kan få retro-temaet godt frem? smiley

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CB400F - Hvad kan jeg?
  • #1   28. apr 2010 Start med knofedt.
    Så kan du derefter bedre se hvad der mangler.
    Men skærme, styr, lygter og motordæksler kan godt tåle en modificering hvis man ikke kan lide originalitet.


  • #2   28. apr 2010 Knofedtet er jeg igang med smiley den får den helt store vasketur, er på 2. omgang nu..

    Den har lige fået ny lygte. Så på det punkt er den fin. Skærme kunne dog godt trange til at blive skiftet - er de dyre, og er de nemme at skifte?


  • #3   28. apr 2010 du skal ned og hente MC nøglen , der kan man få en lidt smartere forskærm evt male den i den farve tank og skjolde er , (skaber sammenhæng) måske lidt mindre blink ? og hvis er utæt med benzin er det sikkert dine svømmere der hænger så af med svømmerhus og få renset det hele godt og grundigt.
    måske andre spejle (eller ingen) et andet styr så er den vist ved at være der smiley god arbejdslyst


  • #4   28. apr 2010 og så det vigtigste hvis det ikke er gjort , olieskift, nyt luftfilter og tændrør,