427 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Oplagt- på CBR 600 '98 - PC31 Oplagt- på CBR 600 '98 - PC31
Hejsa.
Jeg vil gerne have mit udstødning oplagt - uden at skulle us at købe et nyt system. Og jeg vil egntligt også gerne beholde fodvileren til damen. Er der nogen der ved om man kan få et "mellem rør" lige til at klaske på sammen med nogle beslag.
Det er et MIG 4-2-1 system.
Meget gerne nogle billeder af hvordan det kunne se ud.
0 synes godt om
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 925
Den har jeg allerede kigget på. Der er fodvileren pillet af, den skulle helst blive siddene.
Og så vil jeg heller have potten til at gå mere vandret bagud - det passer mere ind i linerne.
Hvis man kunne bygge et system til 2 oplagte potter kunne det jo være fedt.
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 101
Ring til en forhandler og spørg, om det fåes til MIG. Det er den nemmeste måde at gøre det på - de slår det bare lige op og så har du svar med det samme..
Jeg har en MIUV-slipon på min og dengang jeg fik det lagt op, ku man ikke købe mellemrøret, så det var noget med at kende én som ku TIG-svejse.. Prinsesser svejser ikke jo.. ;O) Men det blev udmærket - og du ka jo stadig beholde de bageste fodhvilere, hvis du vil det.. Bare et spørgsmål om at vinkle den rigtig.. Men du ska nok forvente at miste noget effekt...
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 925
Men MIG er gået konkurs... Så det kan jeg ikke få, medmindre der er nogen der har et brugt liggendene.
Miste efekt...
dec 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 87
Oplagt- på CBR 600 '98 - PC31