{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Køb af fuldkåbe til SV1000 - hvor? {{forumTopicSubject}}


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af fuldkåbe til SV1000 - hvor?
  • #1   1. jun 2014 Ingen erfaring med køb af kåbe til mc, MEN generelt køb over ebay har jeg rigtige GODE erfaringer med. Har altid modtaget det bestilte uden problemer. Har handlet over ebay i 10 år.

    Altid læs deres handelsbetingelser og deres rating.

    Det sjove er, jeg er blevet "snydt" flere gange ved køb over DK webshops og aldrig over ebay. sjov tanke.

    skal siges jeg har kun købt indenfor EU.


  • #2   1. jun 2014 Kan også varmt anbefale Ebay. Har altid fået det jeg har bestilt, bare du kigger efter sælger rating og kigger produkt info godt igennem, så kan man finde Alt. Har både fået dele fra Eu, Usa og japan og er ikke blevet skuffet en eneste gang(bortset fra da jeg skulle betale importskat(Usa/japan)Og det er dyrt..Men ellers så virker det bare.

  • #3   1. jun 2014 pyramid plastic er jo fra UK, det ser det ihvertfald ud til. Så fragten vil være kortere og muligheden for fangst i tolden vil ikke være der smiley Den vil jeg vælge, medmindre du kan finde andet på ebay som er billigere og mere attraktivt, men stadig i EU

  • #4   1. jun 2014 Bare lige så du er klar over det så ligner den fra pyramid ikke den originale men det er stadigvæk fin smiley

Kommentér på:
Køb af fuldkåbe til SV1000 - hvor?

Annonce