Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bremsekaliber.
  • #1   10. nov 2007 Jeg ville kom starte med at sand/glasblæse området der skal lakerers.. give den en ordenlig grundlak også påføre et par lag - gerne med et kit der er beregnet til bremser på biler..

Man kan nok også nøjes med sandpapir til regngøring også skifte korn et par gange for at overfladen bliver plan nok til at kunne lakere på den

• #2   10. nov 2007 Rigtig meget maling kan - det hele ligger i forarbejdet - selv de dyre sæt til 600 kr binder ikke ordenligt hvis man går let over forarbejdet..

Bl.a. thasen sælger motip til 80 kr dåsen der kan holde til varmen. Brugte det på min tidligere bil (corolla gsi) og den blev tæsket meget og kørte en del km. Efter 2 år hvor jeg solgten den var maling stadig pæn.

• #3   10. nov 2007 Ved der er en bruger herinde der har lavet en komplet Guide til hvordan man renovere og herunder maler sine kalibere, men kan jo desværre ikke huske hvem.... prøv evt søg i nogle af de gamle indlæg......

Jacob

• #4   10. nov 2007 Der var den jo.........
    Det var lige den

• #5   10. nov 2007 Takker til alle. mente nok jeg havde set et indlæg, men gud hvor er der mange der skal kigges igennem for at finde det. Så er det godt med nogle gutter her inde der ved besked. Super.......

Kommentér på:
bremsekaliber.

Annonce