665 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

farve kode.. farve kode..

min mc er desværre blevet væltet så der er sket en skade på den bagerste del af kåben, så den skal spartles og omlakkeres men jeg ved ikke hvilken farve kode min mc har, den står i original lak.
har også hørt at det står et sted på stellet men kan ikke finde nogen farvekoder nogle steder.
det er en GSXR 400 R fra 89. nogen som kan hjælpe mig her??

mvh. Kasper.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  farve kode..
  • #1   14. okt 2005 Jeg er forholdsvis ny på motorcykel, men jeg ved at på biler står farvekoden ofte I stelnummeret. Ellers er det da bare lige at give din lokale suzuki forhandler et kald. Det skal garanteret ikke tage ham et minut at fortælle dig hvor du kan aflæse denne, eller endu bedre, hvad farvekoden er.

Mvh Lars

• #2   14. okt 2005 kan du finde den her?

http://www.cyclecolor.com/id31.htm

Det sikreste er nok at finde farvekoden på stellet som Lars skriver.

mvh Pia

• #3   14. okt 2005 Jeg har selv lige fået min motorcykel omlarkeret, så er lidt inde i Suzuki-farvekoder. Med min motorcykel kunne jeg ikke få en farvekode ud fra hverken stel eller ved at spørge en autoriseret forhandler som ringede til Suzuki-importøren.

Du går bare til en autolakør og siger, at han skal ramme farven, så slipper du også for at græde snot, hvis den originale farve er blevet mat. Kig evt. på min profil og se de nye billeder - tanken er ikke omlarkeret, men det passer stadig fantastisk i farven!

• #4   14. okt 2005 ja men her er der et lillel problem da min er lakkeret i en speciel sort matal lak med et blåt "glimmer skær" i. så det skal være en helt speciel farve.

• #5   14. okt 2005 Av.

Det var værre.
    Jeg ved fra mine svigerforældre at f.eks. hondas farvekoder er ikke til at finde. De skulle have lakeret en rebel om, men måtte desværre finde en anden farvej. Da ingen farve var så dyb og speciel som hondas egen farve.
    Jeg tror ikke producenterne vil ud med deres farvekoder. Uden at vide noget om det.

Det var ikke for at tage moddet fra dig.
    Jeg håber det lykkes at finde den originale farve.

/Lars

• #6   14. okt 2005 Skidt. Lige den farve er svær at ramme. En jeg kørte i klub med for nogle år siden lagde også hans gixxer400 ned. Dengang var der kun en på hele sjælland der kunne ramme den farve smiley
    Men man kan da håbe der er flere i dag der har fundet ud af det.

/
    Jesper

• #7   14. okt 2005 ringede lige til C. Reinhardt han fandt et navn og en farve kode på malingen men han sagde at jeg nok ikke kunne bruge den til noget da næsten ingen malere kunne bruge den kode eller navnet til noget. men så fik jeg den ide at søge på google efter farven og så var det heldet var med mig, jeg fandt en side hvor de solgte præcis den farve jeg skulle bruge så det er bare dejligt. den hedder forresten "pearl novelty black".

Kommentér på:
farve kode..

Annonce