Indlæser...
Sortering
vinter sysler og nyt til mcen det var vist de vinter sysler og det nye der kom på for i år... er selv godt tilfreds med resultatet af anstrengelser...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2013
Visninger:
688
prutter og giver et lille bang! Gsx-R600 SRAD halløj, var lige ude og køre min første tur på geden igår efter vinter, har skiftet 4x pløkker og olie + filter, haft...
Generel diskussion
Oprettet:
2. apr 2013
Visninger:
2.365
Battlefield 4 Battlefield 4 . . 5.886.118 hit på YouTupe på kort tid . . syntes det ser godt ud... Hmmmmm . . Nu må det...
Off Topic
Oprettet:
29. mar 2013
Visninger:
632
Er i klar?!? Nu begynder mig og min baby at være klar til skærtosdagstræf i Esbjerg! Efter en hel vinter unde kniven er min Intr...
Træf og arrangementer
Oprettet:
26. mar 2013
Visninger:
1.525
Synkroniseringsure? Hej alle caferacere! Nu når i alle har ordenen jeres karburatore her til vinter, er der så ikke nogle i Københavnsområd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2013
Visninger:
664
:) mon det bliver vejr til at køre i pinsen?:) den er godt nok lang denne vinter
Generel diskussion
Oprettet:
16. mar 2013
Visninger:
703
Verjudsigten for hele året?? Det smukke forår er ved at være over! Vi gå direkte over til rengtiden efterfulgt af et stomfult efterår, efterfølgende...
Off Topic
Oprettet:
13. mar 2013
Visninger:
818
vinter kørsel også taler vi om hvornår der er varmt nok og ikke salt og bla bla bare med de rigtige dæk går det men jeg kan ikke lige...
Off Topic
Oprettet:
8. mar 2013
Visninger:
1.366
Hvornår kommer vi ud og køre? Hvad siger I, hvornår tror I det er realistisk at vi får nogle varmere luftlag ind over landet, og isen forsvinder helt...
Generel diskussion
Oprettet:
22. feb 2013
Visninger:
2.083
Surt med helårs forsikring.. Mere specielt: Surt at denne vinter er min første med helårs.... har ikke kørt endnu :(
Generel diskussion
Oprettet:
14. feb 2013
Visninger:
1.629
suzuki kawa cafe fighter så lige jeg egentlig var med i denne gruppe så ville lige vise hvad mine kolde vinter aftener går med. gsx750es stel o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2013
Visninger:
851
Billig forsikring - Hvor? Købte en Suzuki GSX 600 F (1988) her i vinter, og planen var at få den på plader til foråret/sommer. ...Men hold da...
Generel diskussion
Oprettet:
6. feb 2013
Visninger:
2.016
Garage isolering igen igen :D Hey folkens... jeg har mig en muret garage med nada isoleringen... Da jeg gerne vil kunne holde det frost fri, og...
Off Topic
Oprettet:
3. feb 2013
Visninger:
11.407
HEL bremseslanger Har fået et standardsæt stålarmerede slanger, bestilt direkte hos HEL, til min gamle FJ1200. ville så gå og hygge mig...
Generel diskussion
Oprettet:
1. feb 2013
Visninger:
2.198
Foråret nærmer sig så småt! Hej derude! Så nærmer foråret sig (hvertfald her på Bornholm) og er i ved at være klar med diverse vinter projekter ...
Off Topic
Oprettet:
1. feb 2013
Visninger:
982
Batteri Mit batteri på min sv1000s har jeg pillet af og lader det op 1-2 gange hver vinter, jeg lader det op og sætter det på o...
Teknik
Oprettet:
29. jan 2013
Visninger:
609
Vinter hygge Hejsa ærede medlemmer fra fyn. Vi har set for lidt til hinanden de seneste måneder, jeg tænker i er enige. Jeg vil de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2013
Visninger:
1.298
nørd søges - pc Hej folkens. Go vinter til folket :) Nu ligger landet sådan at jeg har tænkt noget er mærkeligt på mim pc. Har 2...
Off Topic
Oprettet:
23. jan 2013
Visninger:
493
Afgiftsatser vinter 12/13 Godaften. Jeg har efterhånden set mig meget varm på import af mc og kunne godt tænke mig at høre om folk der for ny...
Generel diskussion
Oprettet:
13. jan 2013
Visninger:
766
Hvad får i lavet ved cyklerne her til vinter.. Hey.. Hvilke projekter går i og roder med indtil vi må tage dem ud igen.? Ku være fedt at høre at jeg ikke er den enest...
Generel diskussion
Oprettet:
6. jan 2013
Visninger:
1.985

Annonce