Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shinko dæk...?
  • #1   12. feb 2009 Det lyder da ok så, men jeg kun kunnet finde denne test:
    http://www.tyretest.com/motorradreifen/shinko/r_006_rr/index.html
    - men den baserer kun på 1 test på 400 km, så jeg ved ikke helt hvor troværdig testen er.....

• #2   12. feb 2009 Det er da en flot anmeldelse.
    Problemet med billige (?) dæk er at de ofte ikke advare så godt som mere anerkendte mærker mod udskridning.

• #3   12. feb 2009 Det skal tilføjes at dæktypen er interessant for mig til min VFR400, da jeg ønsker et bredere dæk bagpå. Jeg ønsker at gå fra det originale 130/70-18 til et 150/60-18, og den størrelse er der ikke så mange der bruger, hvilket betyder at de er relativt dyre. Men Shinko har et dæk til ca 720,-

Jeg ved godt at det betyder ændrede køreegenskaber, men med den dækkombination jeg har på nu, kan det ikke gå meget værre... og jeg kunne godt bruge lidt mere indstyring. Jeg overvejer dog at gå en størrelse op i bredden i forenden - fra 100/90-16 til 110/80-16, hvilket godtnok giver en lidt mindre rullediameter...

• #4   12. feb 2009 Løjerligt, det er et 160 dæk de har testet, PÅ EN ZX 10, giver det nogen mening overhovedet medmindre de er en af de gamle traktor zxére

Kim.

• #5   13. feb 2009 Jamen Kim da... det er da en af de gamle modeller, kan jeg regne ud, da det er et 160/60-18 dæk de har testet...

Den nye er da med 17 tommer, ikke...? smiley

• #6   13. feb 2009 ... desuden er det da ingen traktor... Jeg har selv haft én, og kørt fra GIXXERE og jeg ved ikke hvad... Så hvis det er en traktor, så er det en hurtig traktor med ploven oppe smiley

Kommentér på:
Shinko dæk...?

Annonce