GSXF går lidt ujævnt v. 5-6000 rpm.... GSXF går lidt ujævnt v. 5-6000 rpm....
Hey...
Har jo købt en GSX600F fra 98- som har stået stille i 2 år (har været startet op ca hver 2. mdr..)
Jeg har lavet service på den og skiftet bla. :
- Olie+filter
- Tændrør
har været ude og køre lidt km på den, og har opdaget at den "går lidt i stå" i mellem 5000 og 6000 rpm....
Jeg troede det evt kunne være pga. tanken var ved at være tom, så drejede på benzinhanen, men fik den stillede om så hanen pejede bagud.....
(Der er ingen skrift på kåben da den er nylakeret....)
Dette afhjalp problemet......
Såvidt jeg har forstået så er bagud der hvor man fylder kaburatoerne hvis man har været kørt tør!, men det er jo ikke optimalt at køre videre med dette....
Jeg fyldte tanken helt op med nyt benzin og trillede ca 50 km mere for så at prøve igen... Men samme problem...!
Hva dælen kan være galt....?
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 10
Prøv at se på www.belladd.dk
De laver flere forskellige typer "rens". Vi benytter deres produkter hvor jeg arbejder, og jeg har selv med held brugt det på min mc, som havde problemer med ujævn tomgang og ujævn motorgang v. 4.000 o/min
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.279
mar 2009
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 54
Efter lidt råd fra Jens Allan fra Vejen MC fandt vi frem til at det var i benzinhanen problemet lå....
Skilte tingene ad, og fandt ud af at vacumslangen ikke sat på benzinhanen....! DOH!
På med den, i med lidt frisk benzin, og WROOM......
Det kører bare!
GSXF går lidt ujævnt v. 5-6000 rpm....