{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Daniel S
Daniel S
Tilmeldt:
2. mar 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Kloge hoveder søges !!! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg har fået et lille udestående med
min ZX6R Ninja. Den er begyndt at " 2 takte / sprute" (ved ikke lige hvad jeg skal kalde det) Når man forsøger at kører med en konstant fart.
Er det tændingen der skal stilles ??
Har ikke så meget forstand på det, så er her for at lærer.

Håber i kan give et bud...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kloge hoveder søges !!!
  • #1   28. apr 2009 Lyder mere som et benzinproblem.

    Er det uanset omdrejningstal ved konstant fart ?
    Forsvinder det hvis du slækker gassen en smule?
    Forsvinder det hvis du giver mere gas?
    Er der problemer hvis du accellererer hårdt gennem hele registeret?


  • #2   28. apr 2009 STJÅLET fra et sted på Mc galleri. Håber det kan hjælpe måske.

    Ja nu skal du høre...:-) min cykel er snart færdig. Min var åbenbart monteret med jet-kit, men hvor nålene har været så hårde ved nogle rør, som sidder i karburatoren, så de rør skal skiftes (290kr/stkx4 + moms) Slitagen har gjort, at der kommer en ujævn gennemstrømning af benzin, hvorfor den ujævne gang i motoren.



  • #3   28. apr 2009 Min gjorde det samme (ud fra din beskrivelse). Det holdt op når jeg slækkede på gassen en smule, eller holdt en kort pause. Det viste sig at være en benzinslange under tanken som lavede et lille knæk. Fik slangen skiftet, og siden har den kørt som den skal smiley

  • #4   28. apr 2009 Kører du med uoriginal udstødning og jetkit (hvis det er en karburator model)??
    Nye tændrør, luftfilter og karburator justering og synkronisering er vejen frem. Og nok også en rensning af karburatorne.


  • Daniel S
    Daniel S Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #5   28. apr 2009 Tusind tak for de mange svar, nu har jeg da noget at gå videre med.

Kommentér på:
Kloge hoveder søges !!!

Annonce