825 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Erfaring til Sync af karburatore søges Erfaring til Sync af karburatore søges

Hej

Jeg er lige ved at montere JetKit og KN filter på min V2 Firestorm, og så skal den jo selvfølgelig have synckroniseret karburatorene bagefter. Jeg har købt det sæt som er i MC Nøglen til 660kr det med 4 ure..,,, men de står og svinger vildt hurtigt så det er svært at aflæse dem præsist, kan man fixe en slags impulsdæmper eller hva, så vacumet er mere jævnt ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring til Sync af karburatore søges
  • #1   22. feb 2006 jeg ville få en prof til det....de skal jo vist også måle vakuum og sådan

• #2   22. feb 2006 Det sæt du har købt er til at synkronisere karburatorne sådan at der er det samme flow i begge.
    Det du har brug for er en inddysning hvor dysserne bliver skiftet eller justeret sådan at benzinmængden er den rette. Det skal der en prof til.

/
    Jesper

• #3   22. feb 2006 Jeg har jo også monteret et Jekit, det består af andre dyser og nåle samt lettere modifisering af karburatorene, der er en god brugsanvisning med til det og en guide til hvilke dyser der skal i alt efter hvad der ellers er lavet ved motoren. Jeg tror at dyserne er gode nok, men den skal jo lige have sync´et karburatorene.

Bagefter får jeg selvfølgelig målt den på rullefelt for at sikre mig at blandingen er i orden.

• #6   22. feb 2006 Sådan nogle er der også med, 2 stk korte og 2 stk lange, jeg tror at jeg vil prøve de lange i morgen, måske kan de bedre dæmpe de impulser. Jeg fik kun prøvet de korte idag.

• #7   22. feb 2006 Ahhh, jeg tænkte godt lidt over hvad de små t-stykker med skruer var til.... Selvfølgelig er de til det, det vil jeg prøve i morgen , mange tak for hjælpen smiley

• #8   22. feb 2006 Synkroniseringen ændres ikke ved mont. af jetkit ?

• #9   22. feb 2006 Nogle karburatorere er boltet sammen og skiller man ikke speedertrækket af, så burde det ikke ændre noget ved sin sync,,, Men det er altid en god idé at sync´e dem bagefter man har rodet med dem.
    Mine var boltet sammen.

• #10   22. feb 2006 Super, mange tak, genial læsning, har gemt siden.

• #11   23. feb 2006 Bare lige for prins knud, den vejledning der følger med til dine jetkit kan du stikke direkte op i r****** den er intet værd. Jeg er 100% sikker på at du både får en dårligere mellemområde samt færre heste på toppen!

• #12   23. feb 2006 OK, hvordan skal det lige forståes..... Tror du virkelig ikke at det de skriver er gennemtestet inden de trykker flere 1000 af de vejledninger.... Jeg har snakket med Mr. Dyno og fik at vide at hvis jeg fulgte den vejledning og satte den op efter den guide så ville min effekt/moment kurve bliver rettet noget op. Selvfølgelig skal den fintrimmes på et rullefelt hvis det skal være helt i top.

• #13   24. feb 2006 tro på ham eller lad være, det er helt op til dig. Snak med en der roder med det til dagligt og hør hvad han siger til dig, du bliver overrasket. Størstedelen af de cykler der får jetkit på får en meget dårlig motorgang under 6k omd. Uden den helt rette justering bliver det helt uudholding, du mister HK på jetkit uden den rette justering. Der jeg smed jetkit på min faldt effekten med 3 HK og den fik et kæmpe hul ved 4K omd. Efter justeringen forsvandt hulet næsten helt igen og den har fået 2 HK mere end standard. Har overvejet at sælge kittet igen!

Kommentér på:
Erfaring til Sync af karburatore søges

Annonce