1.389 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Skyder ved motorbremsning Skyder ved motorbremsning
Hej MCG
Vinteren nærmer sig og dermed også vinter eftersyn. Min 15 år gamle Honda CB 500 har lidt skavanker, bl.a skyder den når man motorbremser eller langsomt giver mindre gas.
Med andre ord den skyder ikke når man gasser op eller kører ved konstant hastighed.
Der er en uoriginall udstødning på - hvilket nok er årsagen til problemet. Har kigget lidt på forumet og tilsyneladende skal man skal man skifte dyser - men er det løsningen? Eller kan der være andre ting i vejen som jeg skal kigge efter?
Mvh Stubkier
0 synes godt om
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
Skyder den meget, er det for mager blanding og ikke for fed som mange tror - dvs du skal op i dysestørrelse.
jun 2006
Følger: 23 Følgere: 24 Emner: 64 Svar: 1.537
Jeg har kørt en del forskellige cykler efterhånden, som gjorde det samme. Senest fik jeg min gamle Ducati rullet og udmålt. Jeg fik at vide at den stod noget nærmest perfekt til kabureringen til potterne, og ydede fint, men jeg gætter på at potterne er en anelse for åbne, for min Ducati skød på samme måde som din, og de var ret så åbne... :-)))
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.500
Sidstnævnte er meget let at kontrollere. Start MC'en og lad den gå i tomgang. Hold så en klud tæt om udstødningshullet. Går motoren ud er udstødningen tæt.
Og ellers skal der bare en omdysning til.
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 24 Svar: 204
Hvis jeg nu skal ud og have nye dyser hvor finder jeg så dem? Der sidder to stk 34mm CV keihin kaburatore på min MC.
mvh Stubkier
maj 2005
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 9 Emner: 174 Svar: 920
de kan også rulle den
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 1.555
Skyder ved motorbremsning