486 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

problemer med tændingen på min gsxr 25 problemer med tændingen på min gsxr 25

Hey nu er der lige nogle kloge hoveder der er nødt til at hjælpe mig herinde..
Der er kun tænding på 3 af mine cyllindere, der er ingen tænding på cyllinder 2, sidst det skete skiftede jeg tændspolen til cyllinder 2 og 3 og så virkerde det igen, kan det virkelig passe at det er den der er gået igen, det var en brugt jeg skiftede over til så den kunne selvfølgelig godt være... eller kan det være problemer med cdi boksen der kan skyldes det...
lige et andet spørgsmål hvis tændspolen går i stykker vil den så fjerne gnisten på begge cyllindere eller kan den godt nøjes med at gå i stykker på den ene??
har målt på ledningerne op til den tændspole der ikke virker og der er plus på den ene når der er tænding på lige som den anden side, men på den anden ledning er der konstant stel skal der være det? det er der ikke i den anden side (altså den der virker). eller kan det have noget at gøre med at ledningen også går ud til omdrejningstælleren..
håber der er nogen der kan hjælpe mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problemer med tændingen på min gsxr 25
  • #1   19. mar 2010 Hej Kenneth.
    Det er din tændspole der er syg. Tændspolen består en´spole med to udgange. Ofte er det lige ved udgangen at problemet opstår- ledningen knækkes for mange gange og til sidst er der ingen indvendig forbindelse.
    Prøv at bytte rundt på de to spoler, så vil se at problemet sidder i spolen- ikke hvilke to tynde ledninger den er tilsluttet.
    Held og lykke
    Poul

Kommentér på:
problemer med tændingen på min gsxr 25

Annonce