{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.712 visninger | Oprettet:

For meget olie i forgaflen {{forumTopicSubject}}

Hej MC-galleri
Jeg har haft et par utætte pakdåser i meget lang tid. Omkring 6 mdr tror jeg. Nu er de lige blevet skiftet, men jeg er simpelthen kommet alt for meget olie i forgaflerne. Der er kommet 466 ml olie i, og der skulle kun være 435.

Skal jeg bare tappe de overskydende 30 ml af via skruen forneden, eller kan der være fordele ved at have nogle ekstra stramme forgafler?

Lige nu er de meget stramme, og når forbremsen bruges ryger der ikke nok vægt på forgaflen, så den bremser ikke så meget som før. (Men der var de trods alt også utætte).

Kan man lave en test for at se hvor meget olie der er passende? Og generelt, hvad betyder oliestanden i forgaflen?

- Rune


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For meget olie i forgaflen
Kommentér på:
For meget olie i forgaflen

Annonce