{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Motoren går ud ved over 100 km/t HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop købt en Suzuki GS 500E fra 1996, men på vejen hjem begyndte den at hakke som om den løb tør for benzin, det sker hver gang den runder 110-120 km/t i mere end et par kilometer. HVis man ikke kommer ned under 100 km/t med det samme går den ud.
Jeg har prøvet at køre med dækslet åbent, men det hjælper ikke. Der er ingen problemer så længe man holder den under 100 km/t.

Sælger vil ikke lade handlen gå tilbage, men har tilbudt at betale den første meknikertime.

Jeg er studerende og har derfor INGEN penge selv at smide i en mekaniker, nogen der har nogle forslag til hvad det kan være og hvordan det løses. Evt. til en flink mekaniker der kan lave det på den første time.

Jeg bor i København.

HJÆLP

Rune


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motoren går ud ved over 100 km/t HJÆLP
  • #2   29. maj 2010 Det er min første motorcykel, så kan ikke finde ud af at skrue på den. Jeg har sendt dig en PM med mit nr.

  • #3   29. maj 2010 jep.. lyder som om benzin tilførslen ikke er helt ok..

  • #4   29. maj 2010 Er det tilladt at få en depression når ens første motorcykel får problemer efter 20 min. smiley

    Takker for de hurtige svar, hvis der er flere der har bud eller evt. kan hjælpe er I meget velkomne.


  • #5   29. maj 2010 Prøv at sætte benz hanen på prime når du kører i stedet for on.
    Hvis det så virker, så er det dine vaccumslange eller membranen i hanen der er utæt. Det vil nemlig give det udslag at den ikke kan holde dine kopper (Dem under carb) fyldte når der forbruges meget benz.

    Skod der er langt op til mig ellers ville jeg sgu gerne hjælpe.