784 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

650CC... 650CC...

Vil en udstødning fra f.eks SV650 kunne monteres på en GSF650.

Her tænker jeg ikke på mellemrøret og den tilslutning der måtte være, men om det har betydning for moment, HK og diverse andre ting...?

Kan man sige at alle udstødninger lavet til 650CC vil "passe" på andre 650CC´ere selvom fabrikanten sælger den til en andet mc i 650 klassen end den mand selv har.

Håber ikke spørgsmålet blev for kringlet.

Takker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  650CC...
  • #1   18. sep 2010 Altså mener du bare potten??

• #2   18. sep 2010 Hvis det bare er potten gør den sikkert, men hele udstødningen gør ikke da en SV er en V2, og GSF er en R4.

• #3   18. sep 2010 Tror Uffe mener om en potte fra en SV650'er vil være for stor / lille til en GSF650'er... Altså potten er så specifikt produceret til den ene, at den vil yde for stor/lille modstand på den anden.

Umiddelbart vil jeg mene at det er lige meget - du skal ha den kørt ind alligevel (dyser i karb. på dem der ha det, eller ha den justeret i motor-halløj-dimsen hvis den har indsprøjtning) (ja, jeg droppede ud af teknisk efter et halvt år).

• #4   18. sep 2010 Om der er forskel på de 2 udstødninger ved jeg ikk, da jeg ikk gør så meget i suzuki, men enhver motor har sin egen motorkode, og dem med samme motorkode deler OFTE udstødning selvom der er forskel i kubik.. Men her er der også undtagelser, med andre ord så nej, du kan ikk være sikker på at de er ens mit ydelse og modstand..

• #5   19. sep 2010 det kan den ikke da udstødningen på en sv 650 er i et det vil sige potten kan ikke afmonteres uden manifolden desuden som de andre har sagt er sv en v2 og ik en r4 som gsf og ja de er vidt forskællige maskiner

• #6   19. sep 2010 Heh, lyder til at jeg sku været blevet på teknisk lidt længere smiley

• #7   19. sep 2010 Dennis B: Læs nu mandens indlæg igen. Han spørger ikke om mellemrør, forrør eller tilslutning. Kun om potterne er forskellige indbyrdes. Jeg tror det ikke. Alle de potter jeg har haft mellem fingrere har der altid være lige hul igennem smiley

Kommentér på:
650CC...

Annonce