532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

pris på mek. pris på mek.

hey. jeg har lige min bandit 600 nede til mekaniker til en justering a ventiler, nyt KN luftfilter og så om dysning. sku hente den tirsdag afleverede den mandag. ja nu onsdag kan jeg ikke hente den.. de siger den får ikke mere end 1/4 del a det luft den skal ha for en køre godt..

de siger der skal kigges til nålene i kabaratoren der skal nye i hvis nok.

nogle som har en ide om hva det kan være.
ang. pris så fik jeg afvide at det lagde på 2500-300 alt afgørende efter hvor mange gange de skal ha den på rullefelt.
tror i så prisen kan komme langt højre op hvis nu de skal ha den i 3 dage i alt...
JEG ER SKU GODT SUR NU SELV OM DET IKKE HJÆLPER...

martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris på mek.
  • #2   26. apr 2006 det er en viper udstødning på.
    han siger at han kunne godt gi mig den med nu men den vil brænde en eller flere ventiler a.. den bliver alt for varm i motoren sådan som den er nu.

• #3   26. apr 2006 jeg har lige haft min til justering der er også kommet andre potter på og jeg fik den stillet for 1025 kr. incl. en tur i bænken, så jeg tror du har fundet en mekker i den dyre ende sorry

c",) god sommer hilsen polledrengen

• #6   26. apr 2006 jeg tror at man skal tage en snak med sin mekker om hvad der skal ske med biken, så de ike bare tror at det er et tag selv bord og så måske hvis man brænder nallerne et sted så sylt stedet også overfor ens venner, der er efterhånden ved at være ret mange forhandlere og værksteder så er det bare at finde en ny mekker

• #8   26. apr 2006 ja men til den mek . der er der en lille time i bil og kom der ned der havde de ikke ringet til mig pga. forkert nummer. det kan jo ske så var vi på vej der ned igen i dag vi ringede lige i forvejen og der ku den ikke blive færdig..

men der skal sikkert skiftes nål i kaberatoren efter hans mening.

forhandleren er KB-motorservice og jeg har fået en go behandling der nede før. men der skal ske noget og prisen skal være go' for det er godt nok træls det her...

Kommentér på:
pris på mek.

Annonce