1.382 visninger
|
Oprettet:
Vil ikke starte :( {{forumTopicSubject}}
Havde lige min R6 startet som så mange gange før, den står indenfor i huset opvarmet. Efter et par minutter i tomgang går den ud et par gange og nu gider den slet ikke starte. Der sker intet når jeg trykker på starteren. Det er en model 03 med indsprøjtning.
Nogen som har et bud på hvad det kan være? Har lige købt den og har ikke prøvet at køre på den
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
mvh
jul 2009
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 1.267
Den vil hellere vente til 1. Marts og så komme ud og kører og blive gennem varm...
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 134 Svar: 601
har du taget tændrørne ud og renset dem?
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
du skriver
Der sker intet når jeg trykker på starteren.
jeg går ud fra at starteren køre rundt... ? eller er den flad for strøm....
hvis der slet ikke kommer lys i dine instrumenter.. så tjek batteri ledningerne, om de skulle være løse.. osv..
mvh
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 259
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.275
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 676
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
mvh
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
mål og tjek...
mvh
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.411
jul 2008
Følger: 61 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 258
Så byttede jeg batteriet ud og der har ikke været problemer siden.
jul 2008
Følger: 61 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 258
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 259
Lød forresten lidt forkert at skrive den har været startet flere gangen før. Har kun startet den 3-4 gange mens den har stået her indenfor.
maj 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 271
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 259
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
hæ hæ........kostet 8 kr da den forlod Japan...
: )
mvh
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 259
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
så
kan dit batteri jo godt gå tør for strøm...eller en ledning side løs..
mvh
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.613
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 259
jul 2008
Følger: 61 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 258
Og tjek lige hvilke batteri det er..
jul 2008
Følger: 61 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 258
2009 R6'eren koster 170.000 kr.
2010 R6'eren koster 200.000 kr.
Såå
jun 2009
Følger: 27 Følgere: 35 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 336
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 142
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 259
jul 2008
Følger: 61 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 258
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 259
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.275
Meen se nu hvad der sker når den får noget strøm, sådan et mc batteri bliver pæn hurtig malket for strøm.
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
du virker sgu helt fjern..........................
læser du overhoved det folk skriver til dig.. ?
det virker ikke sådan...
god arbejdslyst når du vågner... : )
mvh
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.411
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
jun 2009
Følger: 27 Følgere: 35 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 336
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
: )
jun 2007
Følger: 49 Følgere: 109 MC-er: 11 Emner: 372 Svar: 6.402
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 259
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
Vil ikke starte :(