{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.084 visninger | Oprettet:

Pirelli diablo rosso 2 {{forumTopicSubject}}

Nogle der har haft fornøjelsen at kører på de nye dæk fra Pirelli i år ? Har selv lige slidt et sæt diablo rosso corsa ned på alm gadeplan og været på bane 2 gange med dem - Bedste dæk jeg har haft til d.d - Nu har de sendt efterfølgeren på gaden fra diablo serien som skulle have samme holdbarhed som Michelin road 2/3 - `?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pirelli diablo rosso 2
  • #2   8. jul 2011 jeg har kørt 5000km på det sidste diablo rosso bagdæk. men det var også done bagefter. jeg forventer at slide fordækket op på 10000.

  • #3   8. jul 2011 KH: Mine holdte 4000 km og er slidt ned til lærrede som de siger ude i byen smiley Skulle nok have skiftet for 1000 km siden.. Det er det bedste dæk jeg har haft til d.d uden tvilv ! På banen er de sublime og rundt i de skarpe kurver med højfart er den meget stabil og mister aldrig greb - Den har slået med bagenden 1 gang for mig pga. bagdækket ikke var ordentligt varmt - Bridgestone kunne gør det utallige gange - Nu skal jeg prøve deres verison 2 af diablo rosso ! Bare hvis der var nogle som havde noget feedback på dem..

  • #6   9. jul 2011 Pirelli diablo rosso 2, er et super godt dæk, køre selv med dem der gå du ikke galt i byen med at købe dem..

  • #7   9. jul 2011 Lars H - Det glæder jeg mig til smiley Bagdæk er bestilt.. Er det samme fordæk som bruges til diablo rosso 2 og rosso corsa ? Syntes jeg at have læst ?

  • #8   10. jul 2011 Det tro jeg ikke det er men vil ikke hænges op på det, corsa dækket er jo et softer dæk og med mindre mønster.


  • #10   30. jul 2011 Er lige kommet hjem fra Amsterdam for 2 dage siden.. Personligt kan jeg ikke mærke forskel på rosso corsa og diablo 2 - Det er virkelig gode dæk begge 2. Såp fremover vil jeg vælge diablo 2 til hver en tid - Efter 3000 km på det side jeg fik det monteret for 1 uge siden - Kan man ikke engang se at det er slidt efter 200 km/t i lang tid af gangen gennem tyskland.. Hvis jeg kørte trackdays mere ofte ville jeg vælge Rosso corsa uden at blinke.. Men ja, det er vist mit bedste råd ang. de nye dæk smiley

Kommentér på:
Pirelli diablo rosso 2

Annonce