Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæktryks måler...
  • #1   17. aug 2011 Bruger en digital fra TipTop - den er rimelig enig med hvad jeg måler fks. når jeg "tanker" luft på tanken.
    Den er desværre bare temmelig dyr såvidt jeg erindrer...

• #2   17. aug 2011 Appropos dæktryksmåler.

Ville lige tjekke mine hjul på bilen efter at den havde været til service. Jeg brugte min lille fjeder belastede dæktryksmåler. Og minsanten om ikke den viste 0,3 kg for meget i dækkene. Kørte en tur på tanken og tjekkede med tankens aggregat. Denne viste så 0,2 kg for lidt???

Gad vide om det så var min dæktryksmåler der var kaput. Fik den tjekket hos VW med deres som de helt bestemt mente var ok. Min måler viste 0,3kg for meget. Ok jeg køber sgu en ny hos den lokale reservedelspusher. Denne viste nøjagtigt det samme som min den gamle. Hva' hulen, det var sgu da mærkeligt, så fejler den gamle måske ikke noget. Kørte ud til en kammerat og tjekkede med hans. Stadig 100% overensstemmelse de 3 målere imellem.
    Nu gik der lidt sport i det. Så jeg tjekkede lige 4 forskellige tanke på vej hjem og de alle viste et forskelligt resultat mellem 0,2kg og 0,4kg for lidt i forhold til min dæktryksmåler. Ialt 6 forskellige steder med trist resultat.

Nu har jeg så 2 målere af forskellig fabrikat og har konstateret, at de målere der er på tankstationerne ikke er til at regne med. Medmindre mine og kammeratens måler tilfældigvis har den samme fejlvisning.

• #3   18. aug 2011 hmm kold og varm dæk? ikke sådan du har lavet en fejl der?

• #4   18. aug 2011 Jeg vil lige tilføje at det er ret ligegyldigt om en dæktryks måler er præcis eller ej (indtil en vis grænse selvf, den skal afvige med 30%)

Men dæktrykket det bestemmer man udfra hvordan et dæk bliver varmt under kørelsen, så om det er 2,1 eller 2,3 er ligegyldigt så længe referencen er den rigtige..

Kommentér på:
Dæktryks måler...

Annonce