{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Termostat
  • #1   27. aug 2011 Ved at motoren sagtens kan gå op i varmegrader når den tygger tomgang, men lige så snart du kører bliver den kold smiley

• #2   27. aug 2011 tag termostaten ud og kog den med et termometer i vandet der står på termostaten ved hvilke grader den skal åbne og når du så ser den åbner sig så aflæser du på termometeret og så skal det gerne passe inden for nogle grader

• #3   27. aug 2011 og så må værken termostat eller termometer røre bunden af gryden

• #4   27. aug 2011 mm i en gryde med vand, det er delvist rigtigt det Kasper J siger, men det kan også være det modsatte, at lortet bare bliver varmt fordi den ikke åbner, eller den kan kun åbne halvt, så ud med den og check den i en gryde smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #5   27. aug 2011 En termostat koster 150 kroner - til den pris gider jeg ikke engang kontrollere om den virker, men vil bare skifte den med det samme.

Bliver din motor varm, kan det være mange ting - og piller du termostaten ud og den pludselig IKKE bliver for varm, er fejlen fundet.

• #6   27. aug 2011 Takker for rådene.
    Jeg puttede den i en varm gryde og så den åbne sig, så har jeg tømt hele maskinen for kølervæske og vand og påfyldt nyt, så må vi se næste gang i bykørsel hvor det er varmt om den kan holdes nede i varmegraderne.

• #7   27. aug 2011 Ja den går igang, men det er åbenbart ikke helt nok.
    Den ligger på normal temp når jeg kører, men hvis det er varmt og jeg sidder i kø bare en 10 min tid stiger måleren op i det røde felt.

• #8   28. aug 2011 Den er ren, men det skulle ikke være problemet, der var hældt næsten ren kølervæske i før, har nu lavet 50/50 blandingsforhold, så håber det var det der var problemet.

• #9   28. aug 2011 Kan det sagtens have været, men nu er cyklerne lavet til at blive "varme" din blæser tænder først ved 108c eller der omkring, hvis jeg kører i byen på min en varm sommer dag, og der er en masse trafik, så bliver den hurtigt 110c, men så snart jeg kommer til at køre og der kommer noget luft til falder den ned på de 80c igen.

• #10   28. aug 2011 Det er rigtigt, men det røg helt op i det røde felt og begyndte at lyse..

Kommentér på:
Termostat

Annonce