Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scott oil'er.....?
  • #1   3. nov 2004 Hejsa, - jeg har lige monteret scott oiler på min cbr her for et par mdr siden, det er ikke kompliceret, der skal laves et par beslag også skal man lige finde ud af rigtig placering og indstilling. Jeg synes at det fungerer godt, selvom jeg havde lidt problemer i starten, med den ikke gav olie, men det kom... (havde glemt at fylde slangen op ned til kæden. Men nu kører det bare derudaf, og det sviner faktisk ikke på bagfælgen, og rullerne er sorte hele tiden. Kan anbefales, jeg købte min hos www.probike.dk Han tager vist 950 for sådan et sæt. Tror også det er billigere i længden mht kædekit og i form af sparet kædespray, hvor der går meget til spilde, den her scott oiler kan jo køre på alm. billig motorolie evt.

mvh Klaus
    ps: smider lige billeder på en af de nærmeste dage af monteringen...

• #2   4. nov 2004 Det lyder godt....
    Jeg takker

• #3   4. nov 2004 Prøv http://www.scottoiler.com/ der kan man også købe dem. men det er helt klart en god idè, jeg har også monteret en dual injecktor på min så det bliver jævnt fordelt...

Kommentér på:
Scott oil'er.....?

Annonce