1.212 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Christian R
Christian R
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 37

Kawa GPz 1100 DFI warning når den er for varm Kawa GPz 1100 DFI warning når den er for varm

Hej MC galleriet,

Jeg er den glade nye ejer af en GPz 1100 fra 83'

Jeg er utroligt glad for den, og den køre som en drøm.

Problemet er bare når den bliver rigtigt varm, beginder DFI lampen at blinke, og den er mega sværd at starte igen.

Jeg kan gætte mig til det har noget med indsprøjtningen at gøre, men er der en af jer der har en ide til hvad det kan være?

Mvh. Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawa GPz 1100 DFI warning når den er for varm
  • #1   20. jul 2012 hej...
    måske der står noget her du kan bruge, læg mærke til der kan linkes videre til andre sider , jeg har ikke kikket på det .. det må du selv gøre hvis du vil.. smiley

http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_GPZ1100
    mvh

• #2   20. jul 2012 http://www.kawasakimotorcycle.org/forum/vintage-motorcyle-info/75439-84-gpz-1100-fuel-injection-questions.html

http://69.46.28.106/forum/3-carburetor/464321-gpz1100-with-old-styl-dfi-wont-start-when-hot

• #4   21. jul 2012 Hej christian hvilken gpz 1100? en b2 eller ut?
    Man er nødt at læse lidt for at finde ud af hvorfor lampe lyser-og hvorfor den er ked af at starte når den er varm.er der gnist på er der pumpetryk-eller er ventiler bare for stramme-
    Jeg har ikke haft så mange 1100 B1-B2 +ut ikke ret meget over 15 stk men har hugget nogle op og har stadig det meste el og insprøjtning til at ligge som jeg ikke skal bruge-jeg har hvis ikke flere 120 hk knaster-hvis det er en gamel tysker eller svensker er den født med 100 hk og mindre løft på knaster-mange tror de har de store knaster men det har de tit ikke hvis man måle dem.
    jeg har en 1000 j med 1100 ut motor men jeg kør med kaburator og 9,6 løft på knaster.men hvis du mangler noget kan du kontakte mig.
    mvh kk

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 235
    #5   21. jul 2012 Min konklusion efter at have læst rundt på Jabbekot's link i 20 min er den at dine ventiler går for stramt.., så en justering til dem til at starte med..

• Christian R
    Christian R Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 37
    #7   22. jul 2012 Hens Henrik du ramte sømmet lige midt på hovedet!

Det var den ledning! Men stikket den skal side i, er knækket(det er en møtrik med stik i) hvad heder sådan en bandit? Når jeg skal på ebay;)

Og tusinde tak for alle svarene, det var fedt med lidt råd:)

Ja den køre pisse godt, er godt nok glad for den. Købte den i torsdags, så jeg skal lige ind i Kawa verden;)

Kommentér på:
Kawa GPz 1100 DFI warning når den er for varm

Annonce