{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.468 visninger | Oprettet:

Harley Davidson - går mærkeligt når den er varm / går ud {{forumTopicSubject}}

Er ved og se på en harley davidson electra glide 1967 med en 1250ccm motor mener jeg det er,. Den køre fantastisk og starter godt, men lige så snart den bliver varm, kan den godt nærmest "tændingsbanke" nogle gange, samt være svær at holde i gang og går ud.. Den kan godt starte igen når den går ud.. Køre generelt rigtig fint, men de småprolemer er træls når man skal holde i kryds eller køre længere ture hvor den bliver lidt varmere,.

Hvad kan det være ?
- Tændrør er blevet skiftet, og hjalp måske lidt, men problemet var der bare hurtigt igen / hvis det overhovedet hjalp med andre bedre tændrør. Ligeledes er den altid serviceret med olie og er meget vedligeholdt..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Harley Davidson - går mærkeligt når den er varm / går ud
Kommentér på:
Harley Davidson - går mærkeligt når den er varm / går ud

Annonce