2.038 visninger
|
Oprettet:
H4 Led {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige monteret H4 led på min MC, Virkeligt godt lys.
Næste lige så stor forskel som på foto.
Har før kørt med Xenon, denne er lige så god.
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 133
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 15 MC-er: 4 Emner: 33 Svar: 878
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 133
Er købt på Ebay.de koster ca 16€
http://www.ebay.de/itm/New-Motorcycle-Bike-30W-6000K-Slim-LED-HID-Hi-Lo-Bi-xenon-Conversion-Beam-Kit-/131039275849?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item1e828cab49
jan 2013
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 200
jan 2013
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 200
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 133
30W
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 77
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 133
Har købt meget i Kina, har kun betalt told 1 gang.
maj 2007
Følger: 2 Emner: 21 Svar: 893
Linket siger begge. Og vil det passe på biler ? evt.
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 133
Det er Cree led
nov 2012
Følger: 13 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 808
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.911
De pærer der i dag er til salg til små penge er ikke gode nok.
okt 2013
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 101
Vi vil se billeder!
Ej smid da lige et billede op så vi kan se om det er det værd i virkeligheden.
Mvh
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 291
det vil være RIGTIG skønt hvis du vender tilbage når du har fået monteret
dem, så vi andre kan lære af dine erfaringer.
mvh
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.382
Der er mørkt nu, ud med cykel og kamera.
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 133
Vender tilbage når det stopper
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.911
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 133
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 133
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 993
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 133
Jeg kørt før med BI-Xenon H4, denne Led "pære" syntes jeg lyser mindst lige så godt som Xenon.
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.382
Tak for du gider dokumentere og dele med os andre, ja det er meget svært at vurdere på et foto, men gider du mere, kunne du jo forsøge engang at smide en god h4 i og så sammenligne, evt med fotos.
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.227
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 1.382
Ved Ebay handel er det ikke smart at bestille sammen, så forøges værdien og bliver det så snuppet i tolden falder hammeren. Min erfaring er, at sålænge pakkerne er små smutter de igennem.
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 291
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.112
Kan man få det med pære i H1 & H7?? har selv Xenon i nu
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 993
H4 Led