{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.446 visninger | Oprettet:

LED H4 {{forumTopicSubject}}

Min forlygte pære springer hver gang jeg kører, så derfor må jeg prøve et alternativ.

Er der nogle der ved hvor man ellers kan købe en LED h4 pære andet end hos unik-import ??

(link fjernet)

Den koster godt nok 200 kr, det er ok, men så kommer der fragt PLUS et straf gebyr fordi jeg handler under 500 kr.. ( Bondefangeri )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LED H4
  • #1   14. mar 2008 Der må jo værer en overgang et eller andet sted.. Var det ikke en ide at få det målt og rettet fejlen i stedet for??

  • #2   14. mar 2008 Den kan da umuligt give noget brugbart lys, de skriver selv at den ikke er så kraftig som alm H4 pære. Vil du noget så monter Xenon Kit på den spændingsmæssigt strækker kittet sig fra 6-24 Volt

  • #3   14. mar 2008 BEMÆRK Disse pærer er KUN til showbrug, idet de IKKE er godkendte og IKKE giver lige så kraftigt lys som almindelige pærer !!!


  • #4   14. mar 2008 Ok kan godt se jeg må uddybe den her..
    Jeg HAR selvf. testet i hoved og røv.. Det er en spole der trækker lyset da der ikke er batteri på, og den laver ikke over 12 V. overhovedet, heller ikke spidsbelastninger, årsagen er ifgl. andre tilfælde med samme problem, vibrationer..
    det er jo en enstamper uden ballanceaksel.

    Jeg har prøvet med en osram heavy duty, den holdt da osse næsten en hel dag, med det tog sit eget liv til slut alligevel..
    HVIS jeg endelig skulle hekse mere i det her foruden det jeg allerede har arbejdet i, så bliver det noget med at sætte en dims ind der reducerer strømmen fra 12 til 10 V.
    Jeg har snakket med en husqvarna ekspert/værksted OG K-S motor i vejle.. Her er ingen gode råd at hente.. Derfor denne LED pærer som ikke kan springe,..
    At den ikke lyser så meget som en alm h4 ved jeg godt, men som det er nu er det kun parkerings pæren som lyser ( efter 10 min kørsel )

    Men tilbage til første indlæg.. Nogle som ved hvor man ellers kan købe sådan en fætter ??


  • #5   14. mar 2008 Her er en side med en masse links til led-pærer til mc :

    http://www.webbikeworld.com/lights/


  • #7   14. mar 2008 Jeg havde ikke problemet på min gamle knoldhopper (yamaha XT600 årg 84) og den rystede ellers voldsomt. Måske skulle du alligevel måle en ekstra gang? Også med godt med snoninger på maskinen... Hvordan er elsystemet originalt? Batteri? Eller stor fed kondensator?

    Prøv at få hjælp på www.tenere.dk eller hos Lars Ebdrup (dinmc.dk)

    Good luck.

    /Peter


  • #8   14. mar 2008 Til Peter..
    Nu er der stor forskel på en xt med et svinghjul der vejer som en traktor og en husqvarna hvor komfort er et ukendt ord..
    Jeg kan oplyse dig at jeg har målt og hjort alt hvad der er muligt, der er ingen batt. på, så det er en spole ( som sagt ) der laver strøm, dvs. at der er en spændingsbegrænser (som selvf. er skiftet ) og den laver ( som sagt ) ikke en promille over 12 v på noget tidspunkt.. Jeg har selvf. haft hele ledningsnette gået igennem inkl. lyskontakten på styret som er som ny..
    Selv V-S cross i kværndrup er lost, og de har OGSÅ haft kigget på cyklen..
    Jeg har haft en kører fra en sprit ny ktm til at køre på min, og hans arme var ved at falde at så meget vibr. den... PS.. Og sådan gør den model uden balanceaksel bare..
    Peter læse lige indlæg nr 5 igen .. smiley


Kommentér på:
LED H4

Annonce