2.823 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Jakob F
Jakob F
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Problemer med Honda vfr 750 rc24. Problemer med Honda vfr 750 rc24.

Hejsa.
Jeg bøvler lidt med min svorgers vfr 750.
Den går ikke på cylinder 4, der er fint gnist på tændrøret, de er enda skiftet 2 gange.
Når den kører og jeg hiver tændkablet af kan man overhovedet ikke høre forskel, det kan man når man hiver den af de andre.
Udstødningen fra den cylinder bliver heller ikke varm.
Jeg tog en kompressionstest på alle 4 cylindre, og de ligger alle mellem 12 og 13.
Karburatorerne har været adskildt og renset, de var ikke beskidte.
Jeg tænker om det kan være ventilerne der står for stramme??
Men burde kompressionstesten så ikke være dårlig??
Jeg håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med Honda vfr 750 rc24.
  • #2   22. apr 2014 Se om tændrøret er vådt, så kan du se om der kommer benzin til...

• #3   22. apr 2014 sæt proppen på vacuumtest udtaget under kaburatoren i indsugningsstudsen smiley er ret normalt sådan en mør dut falder af og giver præcist det problem smiley

• #4   22. apr 2014 sådan nogle dimser , du skal lyse op under kaburator "batteriet" og tjekke de alle sidder på plads , vacuumslangen til benzinhanen hvis den har én skal selvfølgelig også være hel og tæt

profilbillede
  • #5   22. apr 2014 Måske er der lidt erfaring at trække på vfr.dk

• #6   23. apr 2014 Sorry, jeg læste lige at der var gnist på tændrøret, i første omgang da jeg svarede, læste jeg det som der ikke var, sletter mit svar, det er nok som de andre skriver, held og lykke.

• Jakob F
    Jakob F Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
    #7   23. apr 2014 Hejsa. Mange tak for jeres svar. Mht vacuum udtaget er det små skruer med kobberskiver der sidder der, og de er alle ok. Det hjælper heller ikke at sprøjte benzin i karburatoren når den er igang...
    Jeg tror jeg må have ventildækslet af og tjekke om de står for stramme. Er der nogen der har et link på nettet hvor jeg kan finde motordata på den?
    På forhånd tak...

• #8   24. apr 2014 Inden du går i gang, så prøv at rette henvendelse i VFR klubben. Det skulle være meget mærkeligt om ikke en eller anden har været udsat for samme problem.
    Ventilerne tror jeg slet ikke på.

• Martin O
    Martin O Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #9   20. jan 2020 Hej Jacob. Kan se det efterhånden er nogle år siden du bøvlede med en vfr magen til min. Min har præcis det samme problem som din ! Jeg har prøvet alt det som du har beskrevet og lavet de samme målinger som din. Fandt du ud af hvad problemet var ??
    Vh Martin Olsen

• #10   26. jan 2020 Kig under kaburatorerne , der sidder 4 små studse , hver af dem skal være lukket ned en gummiprop

Kommentér på:
Problemer med Honda vfr 750 rc24.

Annonce