{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Emil M
Emil M
Tilmeldt:
6. jun 2015
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17

Problemer med Honda CB400T '78 {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med min Honda CB400T fra 1978 som kører lidt sjovt på cylindrene.

Det der sker er at jeg kan starte cyklen og den kører på begge cylindre i tomgang. Den ene er helt stabil og den anden lidt mere ujævn i det.

Når jeg så skal sætte igang og giver den lidt gas, går højre cylinder fuldstændig ud. Sådan er det indtil der er lidt fart på, og så kommer den igang igen og kører helt fint.

Når den så når godt op i omdrejninger tøver den og det virker lidt som om den hiver efter benzinen.

Det hele gentager sig igennem alle gear, dvs når jeg gearer op går højre cylinder ud igen hvis den er i for lave omdrejninger indtil den når et bestemt omdrejningstal og kommer igang igen.

Den er også lidt våd af benzin på venstre karburator's overløbsdyse (hvor benzinslangen fra tanken går ind), men den drypper ikke umiddelbart.

Det skal siges at jeg har haft karburatoren af cyklen, skiftet den sekundære jet ud fra 110 til 125 da der er nye udstødninger på. Så har jeg justeret flyderne en smule ned, hvilket nok er grunden til manglen på benzin i sidste ende af gassen..

Men er der nogle idéer til hvorfor den går ud i lave omdrejninger på højre cylinder?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med Honda CB400T '78
  • #1   9. mar 2017 det jo nok de ændringer du har lavet ...er jo en grund til den har 110 dyse og en given svømmerhøjde....men prøv synkroniser dine karburator


  • Emil M
    Emil M Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17
    #2   9. mar 2017 Det er det helt sikkert. Jeg havde problemer med at den manglede effekt sidste sæson, og føltes næsten begrænset. Så prøvede egentlig at fixe det med en større dyse. Jeg vil kigge på at synkronisere karburatorerne

Kommentér på:
Problemer med Honda CB400T '78

Annonce