854 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Udskiftning af Bridgestone BT014R? Udskiftning af Bridgestone BT014R?

Hej,

Min Honda CBR 600 F3 (PC31) trænger til et nyt bagdæk. P.t. er cyklen monteret med Bridgestone Battlax BT014R i dimentionerne 120/60ZR17 M/C (55W) for og 160/60ZR17 (69W) bag.

Men så vidt jeg forstår er BT014R udgået, så hvilket Bridgestone dæk som afløser et BT014R?

Vil i ellers anbefale et andet mærke/model til almindelig sport-touring kørsel?

Når jeg skifter bagdækket så bør jeg vel også skifte fordækket?

Tak for hjælpen smiley

Vh Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udskiftning af Bridgestone BT014R?
  • #2   27. jun 2014 Enig med Lars - Men alle de nye sportstouring dæk er gode.
    Kører selv det nye T30 som fungere fint smiley - Gode venner køre Pilot road 4 og er godt tilfredse....

• #3   28. jun 2014 Kører BT023 mit næste bliver et T30
    Du behøver ikke skifte for dækket, men kontroller lige alderen på dit for dæk

• #4   28. jun 2014 Hej, omkring alderen, hvor gammelt må et dæk blive? ???, har et par gode dæk der har masser af mønster tilbage, men aldså 4år gamle, og ikke tegn på at være møre o.s.v. Er det ligesom til biler hvor man anbefaler efter 5 år? ???

Undskyld for lige at hijacke tråden lidt, jeg var mægtig glad for mit brigestone bt45 på min gamle vfr, og mener ikke du behøver at skifte fordæk

• #5   14. jul 2014 Tak til alle for hjælpen. Jeg endte med et MT21 og det klarer opgaven godt som forventet.

Kommentér på:
Udskiftning af Bridgestone BT014R?

Annonce